طرح هادی ۲۰۰ روستای استان تهران بازنگری می‌شود

علیرضا بحرالعلوم

طرح هادی ۲۰۰ روستای استان تهران بازنگری می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران از بازنگری ۲۰۰ طرح هادی روستایی در سطح استان تهران خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با توسعه افقی روستاها نیازهای توسعه مسکن نهضت ملی را رفع کرده و شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به سمت روستاها باشیم.
کد خبر : 9936
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
طرح هادی ۲۰۰ روستای استان تهران بازنگری می‌شود

به گزارش کاتنا از اسلامشهر، عطاءالله زمانی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات طرح‌های موجود در روستاهای شهرستان اسلامشهر هم با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایتمندی مردم، اظهار داشت: اولویت اعتبارات عمرانی شهرستان اسلامشهر را در سال جاری برای بازنگری طرح‌های هادی قرار داده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا تمامی طرح‌های بازمانده از سال‌های قبل را حداکثر تا پایان سال 1403 به نتیجه برسانیم و اولویت ما بازنگری طرح‌هایی است که چندین سال از بازنگری آن‌ها گذشته و ضروری هستند.
وی افزود: بررسی طرح هادی 4 تا 5 روستای شهرستان اسلامشهر در دست بازنگری و تأمین اعتبار است و بازنگری طرح 14 روستا نیز انجام شده است.
زمانی عنوان کرد: امیدواریم که تا پایان سال مالی 1402 این 14 طرح را به نتیجه برسانیم و تلاش می‌شود تا نهضت ملی مسکن را هم در روستاها اولویت قرار دهیم که هم توسعه افقی روستاها را داشته باشیم و هم نیازهای توسعه مسکن نهضت ملی را رفع کرده تا شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به سمت روستاها باشیم.
مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پایان با اشاره به اینکه متوسط اجرای طرح‌های روستایی در استان تهران بیش از 70 درصد بوده، خاطرنشان کرد: در سطح استان تهران 200 طرح هادی روستا از سنوات گذشته داریم که در تلاشیم تا پایان سال بخش عمده طرح‌ها را به اتمام برسانیم و به 80 درصد درخواست‌ها پاسخ مثبت دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار