کشف دو قبضه سلاح و بیش از ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در پردیس

علیرضا بحرالعلوم

کشف دو قبضه سلاح و بیش از ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از کشف دو قبضه سلاح و بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر : 9908
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۲۳
کشف دو قبضه سلاح و بیش از ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در پردیس

به گزارش کاتنا از پردیس، سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران از کشف دو سلاح و ۱۶ کیلو مواد مخدر در پردیس خبر داد و اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و برخورد با قاچاقچیان و نگهدارندگان سلاح غیر مجاز و در پی گزارشات‌های مردمی مبنی بر نگهداری سلاح و مواد مخدر توسط یکی از ساکنان روستای شهر بومهن بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ بومهن شهرستان پردیس قرار گرفت.
وی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ بومهن و ماموران انتظامی شهرستان با انجام بررسی‌های لازم و صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل و در عملیات موفق و دستگیری نگهدارنده سلاح و مواد مخدر که قصد فرار نیز داشته شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: در این عملیات یک قبضه سلاح گرم به همراه چندین عدد فشنگ ساچمه‌ای، چند کیلو ساچمه برای ساخت و پُر کردن فشنگ، یک قبضه سلاح سرد و بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
صارمی ابراز کرد: حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس با جدیت با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد و در این راستا از شهروندان نیز تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار