ف گلپایگانی

پایان اردوي تيم ملي هنر امداد و نجات ورزشی در قم

اردوي تيم ملي «استراگوس» یا هنر امداد و نجات ورزشی ايران از 20 مهر به میزبانی استان قم با حضور 24 ورزشكار از 10 استان برگزار شد.
کد خبر : 9854
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
پایان اردوي تيم ملي هنر امداد و نجات ورزشی در قم

به گزارش کاتنا ، اردوي تيم ملي هنر امداد و نجات ورزشی زیر نظر این کمیته در هيات ورزش‌هاي همگاني استان قم با سرمربی گری  مقداد کامرانی از مازندران و  یاشار حاتمی از کرمانشاه، اصغر زند از قم و مهدی پیل پیکر از مازندران نیز به عنوان مربی به وی نکات فنی را گوشزد کردند.

نکته قابل توجه این اردو حضور سه قمی  در بین اردونشینان بود كه سرپرستي اردو را «سعيد كاملي» رئيس هيات آمادگي‌جسماني قم برعهده داشت و در كادر فني تيم ملي استراگوس ايران نيز چهره پرتلاش ورزش قم «اصغر زند» مربي تيم ملي قرار داشت.

سعید زارعی نیز به عنوان یکی از 24 بازیکن حاضر در اردو  از استان قم در اردوی دو روزه حضور داشت.

تيم ملي استراگوس در روزهای پیش رو مسابقات بين‌المللي تلاش به ميزباني استان آذربايجان‌شرقي در شهر تبريز را پيش‌رو دارد و نفرات برتر اين اردوی در مسابقات حاضر خواهند شد.

قزوین 3 ورزشکار، مازندران 9 ، خوزستان2،کرمانشاه 2، تهران 2 و  گلستان، یاسوج، شهرکرد، لرستان و میزبان هم هر کدام یک ورزشکار در این اردو داشتند.

«تلاش يا استراگوس» از كميته‌هاي زيرمجموعه‌ ورزش‌هاي همگاني است كه هنر امدادی ورزشی در 3  شاخه ورزشی با نام‌های تیزگام (چالش‌های طبیعت)، آذرخش (هنرهای فردی) و یوز (موانع و چالش‌های سالنی)  طراحی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار