دستگیری ۵۴۹ متهم قاچاق کالا و ارز در غرب استان تهران

علیرضا بحرالعلوم

دستگیری ۵۴۹ متهم قاچاق کالا و ارز در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: امسال در رابطه با کشف کالای قاچاق و ارز، 4 هزار و 346 میلیارد ریال کشفیات را به ثبت رسانده‌ایم که در این رابطه ۵۴۹ قاچاقچی کالا و ارز دستگیر شدند.
کد خبر : 9764
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
دستگیری ۵۴۹ متهم قاچاق کالا و ارز در غرب استان تهران

سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در گفت‌وگو با کاتنا در تهران پیرو اقدامات فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: امسال در رابطه با کشف کالای قاچاق و ارز، 4 هزار و 346 میلیارد ریال کشفیات را به ثبت رسانده‌ایم که در این رابطه نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد افزایش کشف انجام شده است.
وی گفت: تعداد پرونده‌هایی که پیرو این نظارت‌ها کشف شده نیز ۴۵۳ مورد است و تعداد متهمین دستگیرشده در این خصوص ۵۴۹ نفر می‌باشد.
گفتنی است سردار عزیزی طی بازدید از خبرگزاری فارس در هفته نیروی انتظامی، منطقه غرب استان تهران را چهارمین کانون جرم‌خیز کشور بعد از تهران بزرگ، استان خراسان رضوی و اصفهان دانسته و گفته بود: با تلاش‌های انجام شده از ابتدای امسال، به ویژه در 4 ماه اخیر توانسته‌ایم جرائم و تخلفات حوزه غرب تهران را مهار کنیم و شاهد کاهش ۲ درصدی نرخ رشد جرائم نسبت به سال گذشته باشیم.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرده بود: پلیس نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش کشفیات در حوزه‌های مختلف را به ثبت رسانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار