۴۸ پرونده تغییر کاربری اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

علیرضا بحرالعلوم

۴۸ پرونده تغییر کاربری اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

۴۸ پرونده تغییر کاربری اراضی کشاورزی 15 شهرستان در کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران بررسی و تعیین تکلیف شد.
کد خبر : 9761
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
۴۸ پرونده تغییر کاربری اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

به گزارش کاتنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران با حضور میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و مدیر امور اراضی استان تهران برگزار شد.
گفتنی است ۴۸ فقره پرونده در مورد درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان های تهران، اسلامشهر، شهریار، ملارد، شمیرانات، فیروزکوه، پردیس، پیشوا، دماوند، بهارستان، قدس، ورامین، ری، رباط کریم و پاکدشت برای اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیرکشاورزی در این جلسه بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
براساس تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رئیس سازمان جهاد کشاورزی، ‌مدیر امور اراضی، رئیس سازمان مسکن و شهرسازی، مدیرکل حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار