کسب مدال طلای مسابقات آسیایی توسط ورزشکار اسلامشهری

علیرضا بحرالعلوم

کسب مدال طلای مسابقات آسیایی توسط ورزشکار اسلامشهری

سجاد گنج زاده ورزشکار اسلامشهری مدال طلای مسابقات کاراته بازی های آسیایی هانگژو در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم را کسب کرد.
کد خبر : 9598
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
کسب مدال طلای مسابقات آسیایی توسط ورزشکار اسلامشهری

به گزارش کاتنا از اسلامشهر، سجاد گنج زاده ورزشکار جوان اسلامشهری ظهر امروز موفق شد، مدال طلای مسابقات کاراته بازیهای آسیایی هانگژو چین را کسب کند.
گنج زاده در فینال رقابتهای وزن مثبت ۸۴ کیلو گرم مسابقات کاراته با غلبه بر حریف خود سادی کانوف قرقیزستانی وکسب امتیاز برتری مدال طلا این رقابت را بعنوان نهمین مدال طلای تیم جمهوری اسلامی ایران را بدست آورد.
ورزشکار اسلامشهری عضو تیم اعزامی به مسابقات آسیایی هانگژو چین در روز دوم از مسابقات کاراته بازی‌های آسیایی، ابتدا برابر نماینده لائوس قرار گرفت و با نتیجه ۸ بر ۳ به پیروزی رسید و در دیدار دوم خود در مسابقات کاراته کومیته بازی‌های آسیایی برابر محمد اویس پاکستانی قرار گرفت و با ضربات دقیق خود حریفش را در مسیر شکست قرار داد و در نهایت با نتیجه ۹ بر یک به پیروزی قاطعانه رسید.
گنج زاده دارنده مدال طلای المپیک در نیمه نهایی مقابل کانگتانگ از تایلند در پایان مبارزه‌ای سخت به برتری سه بر دو رسید و جواز حضور در فینال را به دست آورد و در دیدار مرحله نیمه‌نهایی، طارق حمدی عربستانی که فینال المپیک توکیو را برابر گنج‌زاده برگزار کرد و رقیب همیشگی سجاد محسوب می‌شود، برابر نماینده قرقیزستان متحمل شکست پنج بر چهار شد و از رسیدن به فینال بازماند.
گنج‌زاده نماینده جمهوری اسلامی ایران در رقابت پایانی و فینال وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم کاراته هانگژو برای کسب مدال طلا با حریفی از قرقیزستان روی تاتامی رفت و با نتیجه ۴بر ۲ قهرمان مسابقه شد و مدال طلای این وزن را بدست آورد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در رقابتهای آسیایی هانگژو چین ۹ ورزشکار از شهرستان اسلامشهر عضو کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران در رشته های مختلف حضور دارند که تاکنون موفق به کسب ۲مدال طلا و یک مدال برنز شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار