استاندار البرز: آموزش مدیریت بحران‌ها تقویت شود

علیرضا بحرالعلوم

استاندار البرز: آموزش مدیریت بحران‌ها تقویت شود

استاندار البرز گفت: یکی از نقاط ضعف در بحران‌ها، مدیریت عملکردها و اقدامات در بزنگاه‌ها است که انتظار می‌رود در این بخش نیز آموزش و توجه بیشتری معطوف شود.
کد خبر : 9568
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
استاندار البرز: آموزش مدیریت بحران‌ها تقویت شود

به گزارش کاتنا از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در همایش آموزشی تربیت معلم سفیران حمایت روانی و اجتماعی(سحر) که روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ در اردوگاه امام علی(ع) محمدشهر به میزبانی هلال احمر استان البرز با حضور امدادگران چندین استان کشور، برگزار شد، ماموریت‌های خطیر این گروه را مورد اشاره قرار داد و با تشریح تجارب خود در حوادث طبیعی و غیر طبیعی در نقاط مختلف کشور، فعالیت در عرصه امداد و نجات را یک ماموریت الهی دانست.
وی ادامه داد: بر این باور هستم که افراد برگزیده خدا در مسیر حیات بخشی و امیدآفرینی در حوادث و بحران ها قرار می‌گیرند.
عبداللهی گفت: پس از حوادث، چگونگی امداد و امیدبخشی به حادثه دیده‌ها بویژه کودکان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: حضور هلال احمر همواره تداعی گر فداکاری، امید و نجات و همچنین دلگرمی است چراکه حادثه دیدگان بدنبال حمایت های امدادی و روانی هستند.
استاندار البرز گفت: کشور ما در معترض بسیاری از حوادث و بلایای طبیعی است بنابراین ضرورت دارد تدابیر لازم را برای پیشگیری و مواجهه با بحران‌ها از قبل داشته باشیم.
وی افزود: گروه‌های عملیاتی سحر و آموزش‌های به روز آنها گامی موثر در مدیریت بحران‌ها محسوب می‌شود.
عبداللهی گفت: یکی از نقاط ضعف در بحران‌ها، مدیریت عملکردها و اقدامات در بزنگاه‌ها است که انتظار می‌رود در این بخش نیز آموزش و توجه بیشتری معطوف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار