هشدار زرد هواشناسی برای البرز صادر شد

علیرضا بحرالعلوم

هشدار زرد هواشناسی برای البرز صادر شد

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان البرز گفت: طبق هشدار سطح زرد طی ۲ روز آینده در سطح استان وزش تندباد، خیزش گرد و خاک و بارش پراکنده باران رو به رو خواهیم بود.
کد خبر : 9522
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
هشدار زرد هواشناسی برای البرز صادر شد

به گزارش کاتنا از کرج، مهدی مهرور، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز، شامگاه سه شنبه، در جمع اصحاب رسانه، گفت: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید، گردوخاک و بارش خفیف و پراکنده در استان پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: عصر و شب چهارشنبه ۱۲ مهر بارندگی در ارتفاعات استان و پنج‌شنبه ۱۳ مهر وزش باد در نیمه جنوبی استان شدت بیشتری خواهد داشت.
مهرور آسیب به سازه های موقت و سست، گرد و خاک و کاهش موقت کیفیت هوا، اختلال درترددهای شهری و بین شهری را از مهمترین خطرهای این شرایط آب و هوایی عنوان کرد، افزود:
شهروندان‌ در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال، احتیاط لازم را داشته باشند و همچنین توصیه کرد در توقف و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها، مسیل های فصلی و دامنه کوه‌ها از فعالیت های کوهنوردی پرهیز نمایند.
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان البرز گفت: شهروندان از استحکام سازه‌های موقت و سست و رعایت نکات ایمنی در فعالیت‌های عمرانی اطمینان حاصل کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار