برنامه‌های توسعه ریلی شرق تهران در دستور کار قرار دارد

علیرضا بحرالعلوم

برنامه‌های توسعه ریلی شرق تهران در دستور کار قرار دارد

مدیر عامل راه‌آهن کشور گفت: برنامه‌های توسعه ریلی شرق تهران در دستور کار قرار دارد، مردم دشت ورامین باید طعم شیرین استفاده از خطوط ریلی را احساس کنند که این اتفاقات در آینده نزدیک قابل لمس خواهد بود.
کد خبر : 9491
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۱۹
برنامه‌های توسعه ریلی شرق تهران در دستور کار قرار دارد

سید معیاد صالحی مدیر عامل شرکت راه‌آهن کشور در آیین افتتاح بزرگترین پل روگذر کشور که ظهر دوشنبه ۱۰ مهر ماه در شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: پروژه روگذر پیامبر اعظم (ص) به طول ۴۰۸ متر است و بعد از هشت سال، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که این پروژه عظیم تقدیم می‌شود به مردم شریف و ولایت مدار شهرستان ورامین که همیشه پای کار نظام و انقلاب بودند.
وی ادامه داد: در بهره‌برداری و به ثمر نشستن پروژه روگذر پیامبر اعظم (ص) افراد و نهادهای مختلف اقدامات زیادی انجام دادند که این اقدامات از مهندسین مشاور، طراحان پروژه و تامین‌کنندگان اعتبار و کسانی که در رفع معارضات در شهرستان زحمات زیادی کشیدند تقدیر کنم؛ چرا که تاسیسات و بناهای زیادی در اطراف پروژه بوده است که بعضاً هم برای راه آهن مشکل ایجاد می‌کردند.
صالحی افزود: در شش سال دولت قبل پروژه ۵۰ درصد فیزیکی داشت و در دو سال دولت سیزدهم ۵۰ درصد که این اقدام جهادی دولت را نشان می‌دهد از عزم دولت در حوزه ریلی نشان می دهد و پروژه های دیگر نیز در کشور در دستور کار قرار دارد و خبرهای خوبی را خواهید شنید.
مدیر عامل راه آهن کشور تصریح کرد: علت اینکه طول این پروژه ۴۰۸ متر است به درخواست مسئولان شهرستان در راستای توسعه شهری است تا در آینده با مشکلات خاصی مواجه نباشد.
وی تاکید کرد: رفاه و ایمنی مردم ورامین و روستاهای مواصلاتی در طول مسیر برای راه‌آهن مهم و اساسی است، احداث خطوط ریلی تهران و مشهد در ۷۰ سال قبل انجام شده است، بعد از افتتاح آن بعضاً مشکلاتی در تردد ایجاد می‌کرد در حال حاضر افتتاح خطوط دوم و سوم ایمنی مردم را نیز بیشتر به خطر می‌اندازد و تقاطع غیر هم سطح باعث افزایش ایمنی می‌شود.
صالحی اظهار کرد: هدف رفاه، آسایش و ایمنی مردم هست و برنامه‌های توسعه ریلی شرق تهران نیز در دستور کار قرار دارد، مردم دشت ورامین باید طعم شیرین استفاده از خطوط ریلی را احساس کنند که این اتفاقات در آینده نزدیک قابل لمس خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار