تجلیل از پیر غلامان حسینی در شهرستان قرچک برگزار شد

علیرضا بحرالعلوم

تجلیل از پیر غلامان حسینی در شهرستان قرچک برگزار شد

رئیس تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمنان نظام سعی داشتند جوانان و زنان را از بدنه نظام و آحاد ملت جدا کنند اما حضور پرشور آنها در مراسم جاماندگان اربعین دشمنان نظام و نقشه آنها را از بین برد.
کد خبر : 9412
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
تجلیل از پیر غلامان حسینی در شهرستان قرچک برگزار شد

به گزارش کاتنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس تبلیغات اسلامی کشور امروز چهارم مهرماه در نشست تجلیل از پیر غلامان حسینی شهرستان قرچک که با حضور مسئولان شهرستان قرچک در سالن اجتماعات کتابخانه ولایت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: حضور امروز بنده در شهرستان قرچک بابت تقدیر از حضور پرشور مردم در جشن یک کیلومتری غدیرخم و حضور بیش از ده‌ها هزار نفری مردم در مراسم جاماندگان اربعین است.
وی ادامه داد: از مردم ولایت‌مدار و انقلابی این شهرستان که همیشه در میدان بودند تقدیر می‌کنم که پای کار اسلام، انقلاب و نظام هستند.
قمی افزود: در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حضور جوانان دهه هشتادی و نودی نسبت به سالهای قبل و همچنین زنان پر شور بود، دشمنان نظام سعی داشتند این دو قشر را از بدنه نظام و آحاد ملت جدا کنند و حضور پرشور آنها دشمنان نظام و نقشه آنها را از بین برد، باید از جوانان و مردم شهرستان قرچک به جهت حضور پر شور در مراسم های ملی و مذهبی تقدیر کنیم.
رئیس تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: اصحاب رسانه و اهل قلم باید در جهاد تبیین که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارد پر رنگ جلوه داده شود، تبیین و اطلاع‌رسانی در حوزه می‌توانند مشت محکم بر دهان یاوه گویان و کسانی که حضور این ملت را نمی‌توانند ببینند، باشند.
حجت الاسلام قمی خاطر نشان کرد: ما مسئولان باید از کسانی که در این مسیر اقدام به ایجاد ایستگاه‌های صلواتی کردند قدردانی کنیم، مشکلات و خواسته‌های آنها را بشنویم و آنها را رفع کنیم تا حضور آنها پرشورتر باشد.
حجت‌الاسلام قمی در پایان سخنان خود گفت: هر کسی که در هر اندازه در این مسیر قدم بر می‌دارد و اقدام به خدمتگزاری به زائران ارباب بی‌کفن می‌کند جایگاه ویژه در نزد ائمه دارد، که بنده و مسوولان نظام قدردان آنها هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار