ارائه خدمات پزشکی به صورت مستمر برای سالمندان انجام خواهد شد

علیرضا بحرالعلوم

ارائه خدمات پزشکی به صورت مستمر برای سالمندان انجام خواهد شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز گفت: با توجه به نیاز سالمندان ارائه خدمات پزشکی و درمانی به صورت مستمر در دستورکار قرار بگیرد.
کد خبر : 9406
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
ارائه خدمات پزشکی به صورت مستمر برای سالمندان انجام خواهد شد

به گزارش کاتنا از کرج، مرتضی ولی‌پوری، معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز، در حاشیه بازدید از محل ارایه خدمات پزشکی به سالمندان، ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته سالمند، گفت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی در حد توان خدمات ارزنده ای به اقشار محروم ارائه کرده است.
وی ضمن بیان اینکه باید جایگاه سالمندان و جایگاه آنان حفظ شود، افزود: باید نیازهای این قشر شامل عینک، سمعک، واکر و… با حفظ کرامت آنان تأمین شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به بررسی توانمندی و تشویق این افراد به خود اشتغالی، اظهار کرد: سازمان‌های متولی باید زمینه این امر را فراهم کرده و کمک حال سالمندان باشند تا در حد توان اشتغال نیز داشته باشند.
ولی پوری با تأکید بر برگزاری اردو‌های سیاحتی و زیارتی برای سالمندان ادامه داد: تشویق به ورزش و آموزش‌های خود مراقبتی باید در دستور کار واحدهای متولی بهداشت و درمان قرار گیرد.
وی به اهمیت محله‌محوری و تشویق نیکوکاران اشاره کرد و گفت: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد که باید با همسو کردن آنها به رفع نیازها اقدام کرد.
ولی‌پوری در پایان ضمن تشکر از البرزی مدیرکل کمیته امداد البرز و سایر متولیان برگزاری این رویداد تاکید کرد که این خدمات باید به طور مستمر و با برنامه مناسب به قشر سالمند ارائه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار