پایان حفاری تونل مترو اسلامشهر تا پایان مهرماه

علیرضا بحرالعلوم

پایان حفاری تونل مترو اسلامشهر تا پایان مهرماه

شهردار اسلامشهر از برپایی جشن پایان حفاری تونل مترو در روزهای پایانی ماه مهر با حضور مسئولان و آحاد مردم خبر داد و گفت: ۳۰۰ متر پایانی حفاری تونل مترو تا ایستگاه میدان نماز اسلامشهر تا پایان مهر به اتمام می‌رسد.
کد خبر : 9396
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
پایان حفاری تونل مترو اسلامشهر تا پایان مهرماه

به گزارش کاتنا از اسلامشهر، محسن حمیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت مترو اظهار داشت: احداث مترو جزو پروژه‌های فاخر استان تهران و کشور است چراکه کمتر شهری توانسته طی دو سال 8 کیلومتر تونل حفر کند، تاکنون بیش از 10 کیلومتر حفاری تونل انجام و تنها 300 متر تا ایستگاه میدان نماز فاصله داریم که تا پایان مهر به اتمام می‌رسد و جشن پایان حفاری تونل با حضور مسئولان و آحاد مردم اسلامشهر در محل ایستگاه میدان نماز برپا می‌شود.
وی افزود: تاکنون بیش از 1500 میلیارد برای این پروژه عظیم هزینه شده و اسناد خرید ریل طی روزهای آتی از مشاور طرح دریافت و به‌زودی مراحل مناقصه روسازی مترو هم انجام می‌شود.
حمیدی با اشاره به اینکه با همراهی شورای اسلامی شهر، فرماندار و نماینده مردم اسلامشهر در مجلس به دنبال تأمین منابع مالی مترو هستیم، تأکید کرد: در این زمینه 200 میلیارد از طریق اوراق مشارکت از سوی سازمان شهرداریی‌ها تخصیص گرفتیم و به دنبال تأمین منابع مالی از طریق فاینانس هم هستیم.
شهردار اسلامشهر گفت: پس از سال‌ها دولت برای خرید واگن قرارداد خوبی منعقد کرده و در آن سهمیه‌ای برای مترو اسلامشهر هم در نظر گرفته است، در پروژه احداث ایستگاه مترو میدان نماز هم خوشبختانه از زمان‌بندی جلوتریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار