آیین گرامیداشت «روز سرباز» در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار شد

علیرضا بحرالعلوم

آیین گرامیداشت «روز سرباز» در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار شد

آیین تجلیل و گرامیداشت «روز سرباز» به مناسبت چهارمین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.
کد خبر : 9290
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
آیین گرامیداشت «روز سرباز» در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار شد

به گزارش کاتنا از تهران، آیین تجلیل و گرامیداشت «روز سرباز» به مناسبت چهارمین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور امیر سرتیپ مهدی خواجه امیری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، امیر سرتیپ دوم سعید صادقی معاون منابع انسانی وزارت دفاع و جمعی دیگر از مسؤولان و سربازان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، با هدف تکریم و تجلیل از سربازان نمونه و تجدید میثاق سربازان با آرمان‌های نظام و شهدای انقلاب صبح امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.
عباس سلیمی خادم‌القرآن و معاون بهره وری موقوفات و مستقلات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: فرصت سربازی بهترین فرصت است و جوانان عزیز سرباز باید این فرصت طلایی را مغتنم شمارند و از همه فرصت‌های آن استفاده کنند.
وی با تاکید بر انس با قرآن گفت: تمام پیروزی‌ها و کامیابی‌های که در طول حدود 45 سال داشتیم مواردی بوده که با پیروی از قرآن حاصل شده و همه شکست‌ها و نابسامانی‌ها به خاطر فاصله گرفتن از قرآن بوده است چه بسا سربازانی که با رعایت اصول حفاظت اطلاعات و پیروی از قرآن و ولایت از سربازی به امیری رسیدند.
داور بین‌المللی قرآن ادامه داد: وظیفه شما سربازان فقط گذراندن ۲ سال مدت سربازی نیست بلکه باید در این مدت نسبت به معرفت افزایی تلاش کنید، در پرتو انس با قرآن و توجه به رهنمودهای نورانی قرآن می‌توان به معرفت دست یافت.
این کارشناس قرآنی ادامه داد: پیروی از ولایت و قرآن، ارتقای معرفت دینی، نظم و انظباط در تمام امور، ارتقای توان رزمی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و رعایت اصول حفاظت اطلاعات از جمله مواردی است که سربازان باید در مدت ۲ سال و همچنین بعد از مدت سربازی توجه کنند.
در این مراسم امیر دریادار خواجه امیری و امیر صادقی سخنرانی کردند و احمد شربیانی به مدیحه سرایی پرداخت. تجلیل از سربازان برتر در زمینه‌های حفظ و قرائت قرآن پایان بخش مراسم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار