متروی غرب استان تهران نیازمند تأمین اعتبار است

علیرضا بحرالعلوم

متروی غرب استان تهران نیازمند تأمین اعتبار است

فرماندار شهرستان ملارد گفت: در سیستم حمل‌ و نقل عمومی و واگذاری اتوبوس‌ها مشکلاتی وجود دارد و متروی غرب استان تهران نیز با توجه به دستوراتی که صادر شده ، نیازمند تأمین اعتبار است.
کد خبر : 9200
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
متروی غرب استان تهران نیازمند تأمین اعتبار است

به گزارش کاتنا ، جابر کریمی ظهر پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه در جلسه شورای اداری این شهرستان ، طی سخنانی اظهار کرد: شهرستان ملارد با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶۵۰ واحد صنعتی است و در بخش صفادشت ۵۰۰ واحد صنعتی مستقر هستند که زمینه اشتغال برای ۲۵ هزار نفر را فراهم کرده است.
وی افزود: این شهرستان ۶۱ درصد تولید قارچ و ۳۱ درصد تولید تخم مرغ استان را به خود اختصاص داده و بیش از ۷ هزار تن تولید گوشت مرغ ، بیش از ۲ هزار تن گوشت قرمز ، بیش از ۱۰۷ هزار تن شیر و ۲۲ تن تولید سالانه عسل در شهرستان ملارد تولید می‌شود.
فرماندار شهرستان ملارد در ادامه گفت: استیجاری بودن ادارات و اجاره‌های بالا از جمله مشکلات شهرستان است و برای استقرار ادارات در شهرک اداری ، نیاز است که همکاری و اقداماتی صورت گیرد و با تأمین نیرو می‌توان رسیدگی بیشتر بر مشکلات مردم داشت.
وی به تخصیص اعتبار در حوزه آب شهری و کشاورزی ، شبکه انتقال فاضلاب به تصفیه‌خانه، بازچرخانی پساب ، تأمین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، رسیدگی به سرانه‌های درمانی و فرهنگی، بازنگری طرح‌های هادی روستایی اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار