استاندار تهران: مشکلات ملارد به صورت عملیاتی پیگیری شد

علیرضا بحرالعلوم

استاندار تهران: مشکلات ملارد به صورت عملیاتی پیگیری شد

استاندار تهران از پیگیری عملیاتی مشکلات شهرستان ملارد خبر داد و گفت: کمربندی غدیر و استقرار ساختمان اداری در ملارد پیگیری می‌شود و باید تلاش کنیم جمعیت هدف برای بازآفرینی مجاب شود و یا استفاده از تسهیلات خانه‌های با استحکام بسازند.
کد خبر : 9166
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۱۶
استاندار تهران: مشکلات ملارد به صورت عملیاتی پیگیری شد

به گزارش کاتنا از ری، علیرضا فخاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد با اشاره به بررسی مشکلات مطرح شده شهرستان در جلسه، اظهار داشت: در مورد کم بودن شعب بانک‌ها در شهرستان نامه‌نگاری کنید و برخی از پروژه‌ها مثل کمربندی غدیر را بنده پیگیری می‌کنم.
وی ادامه داد: بازآفرینی موضوع متمرکز در کشور است و باید جمعیت هدف را برای بازآفرینی مجاب کنیم و تسهیلات بدهیم تا خانه با استحکام بسازند.
استاندار تهران عنوان کرد: استقرار ساختمان اداری را در قالب طرح ارائه کنید، البته داشته‌های خود در شهرستان را در قالب مولدسازی پیش بینی و اقدامات را پیگیری کنید.
فخاری سپس با اشاره به لزوم توجه به موضوعات فرهنگی شهرستان ادامه داد: برنامه‌ای برای آینده فرهنگی شهرستان ارائه و عملیاتی کنید تا اثر خود را بگذارد ما هم به سهم خود پشتیبانی می‌کنیم، در مورد آسیب‌های اجتماعی هم نیاز به پیگیری داریم.
وی عنوان کرد: اردوگاه در خور و شأن دانش‌آموزی یا خانوادگی پیش‌بینی کنید تا اقشار و گروه‌های مردم استفاده کنند و اقدامات فرهنگی پیگیری شود، همچنین ایجاد حوزه علمیه در شهرستان در دستورکار باشد.
استاندار تهران خاطرنشان کرد: در مورد ایجاد مسجد هم پیگیری لازم به عمل آید، در مورد بازپروری معتادین مجموعه اخوان ساخته شده است، البته نیاز به فکر دارد تا برای این افراد اشتغال ایجاد شود.
فخاری با بیان اینکه حوزه فرهنگ سازی نیاز به برنامه و تفکر دارد، افزود: در مورد عفاف و حجاب آگاه‌سازی و بینش افزایی ضرورت دارد و باید اقدامات را از ادارات شروع کنیم.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام مهدی خوبانی، امام جمعه ملارد گفت: شهرک‌های صنعتی متعددی در شهرستان وجود دارد اما درآمدهای حاصله لازم است صرف رسیدگی به شهرستان، رفع مشکلات فرهنگی و آموزشی و کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.
وی گفت: برای رفع مشکلات فرهنگی و رسیدن به تعالی اول لازم است زیرساخت‌های تعلیم و تربیت اصلاح شود و اینکه از 35 مجموعه فرهنگی سطح شهر بودجه‌ای در حوزه فرهنگی هزینه نمی‌شود و تعداد محدودی ادارات در این بخش اعتبار تعریف شده دارند، یک معضل است.‌
امام جمعه ملارد ادامه داد: ساخت مساجد و انجام کارهای فرهنگی و تربیتی، نبود متخصص و جراح در بیمارستان نوساز شهدای سلامت، بازسازی بافت فرسوده سرآسیاب جهت کاهش آسیب‌ها و مشکلات لازم است توجه و رسیدگی شود.
همچنین در پایان این مراسم حسین حق‌وردی، نماینده مردم شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: یک و نیم سال از سفر رئیس جمهور می‌گذرد و مصوبات کمی اجرا شده که می‌توان به حق انشعاب فاضلاب و صد میلیاردی که قرار بود اختصاص داده شود و هزینه بالایی که شبکه برای مردم دارد، اشاره کرد.
وی گفت: انتقال آب به روستای اخترآباد و بی بی سکینه اجرایی شد اما مشکل آب شرب در بخش‌های دیگر همچنان وجود دارد و مجوزهایی هم صادر شده و با گذشت 6 ماه از اعتبار تعیین شده هنوز بودجه‌ای اختصاص داده نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار