فرمانداری رباط‌کریم: خرید و فروش مسکن ملی ممنوع است

علیرضا بحرالعلوم

فرمانداری رباط‌کریم: خرید و فروش مسکن ملی ممنوع است

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان رباط‌کریم از ممنوعیت خرید و فروش مسکن ملی حتی با وکالت کاری از دفترخانه‌ها تاکید کرد.
کد خبر : 9112
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۲
فرمانداری رباط‌کریم: خرید و فروش مسکن ملی ممنوع است

به گزارش کاتنا، احمدرضا اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان رباط‌کریم صبح امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان که در سالن جلسات فرماندارى رباط کریم برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تامین و توزیع کالاهای اساسی مردم دقت بیشتری توسط اعضاء کارگروه تنظیم بازار صورت پذیرد.
وی با تأکید بر استمرار نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر افزود: برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها، کم‌فروشی و دیگر تخلفات توسط برخی افراد فرصت‌طلب، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون‌گریزی و تخلف عده‌ای سودجو خواهد شد.
واحد‌های مشاور املاک غیرمجاز پلمب شوند
معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ربا‌کریم همچنین به لزوم پلمپ واحد‌های مشاورین املاک غیرمجاز تاکید کرد و گفت: واحدهای مشاورین املاک فاقد پروانه کسب که تاکنون هیچ‌گونه اقدامی در جهت صدور پروانه کسب ننموده‌اند، پلمپ گردد و واحد‌های درخواست‌کننده پروانه کسب حتما باید در کلاس‌های آموزشی در شهر تهران شرکت نمایند.
اسماعیلی در خصوص ممنوعیت خرید و فروش مسکن ملی نیز افزود: شهرداری و شرکت عمران پرند در خصوص هماهنگی و در اختیار قرار گذاشتن تابلوهای تبلیغاتی جهت اطلاع‌رسانی ممنوعیت خرید و فروش مسکن ملی حتی با وکالت کاری از دفترخانه اقدام نمایند.
وی در پایان از دست اندرکاران تنظیم بازار در کنترل قطعه‌بندی مرغ در فروشگاه‌های سطح شهرستان قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار