افتتاح سه واحد تولیدی صنعتی در قرچک

علیرضا بحرالعلوم

افتتاح سه واحد تولیدی صنعتی در قرچک

شرکت نونان سپهر پارس، تولیدکننده نان حجیم و شرکت تولید پالت‌های چوبی و شرکت صنایع تبدیلی قمی در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد که با افتتاح این پروژه‌های صنعتی، برای ۱۲۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۱۵۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد شد.
کد خبر : 9077
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
افتتاح سه واحد تولیدی صنعتی در قرچک

به گزارش کاتنا از قرچک، امروز بعد از جلسه شورای اداری شهرستان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و مسؤولان شهرستان چندین پروژه عمرانی، صنعتی، فرهنگی و یک مدرسه مشارکتی خیرین در قرچک به بهره‌برداری رسید.
سه واحد تولیدی صنعتی افتتاح شد
شرکت نونان سپهر پارس، تولیدکننده نان حجیم و شرکت تولید پالت‌های چوبی و شرکت صنایع تبدیلی قمی در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد؛ با افتتاح این پروژه‌های صنعتی در شهرک صنعتی قرچک برای ۱۲۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۱۵۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد شد.
این سه واحد تولیدی صنعتی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده‌اند.
ایستگاه تاکسی شهدای روستای قشلاق دوم با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال با اعتبارات داخلی دهیاری ایجاد شده که امروز به بهره‌برداری رسید.
افتتاح بلوار روستای محمد آباد قرچک
بلوار ورودی روستای محمدآباد به نام شهید والامقام بیژن حسنلو مزین شده است که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است؛ این بلوار راه ارتباطی دو روستای پرتردد شهرستان می‌باشد.
بخش نابینایان کتابخانه اقبال لاهوری با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است؛ افتتاح این بخش برای خدمت‌رسانی به قشر نابینا است که با پیگیری‌های فرماندار شهرستان و از اعتبارات استانی انجام شده است تا جامعه روشن دلان نیز از خدمات کتابخانه‌ها بهرمند شوند.
افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه مشارکتی و خیر ساز در شهرک نگارستان
در آخر مدرسه ۱۵ کلاسه شهرک نگارستان که با اعتبارات دولتی و خیرین مدرسه‌ساز به اتمام رسید؛ به بهره‌برداری رسید تا حدی تراکم دانش‌آموزی را در منطقه کاهش دهد.
این پروژه سال ۹۸ کلنگ زنی شده بود و در شهریور امسال افتتاح شد، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که ۱۸ میلیارد آن از اعتبارات دولتی و ۶ میلیارد از اعتبارات خیرین مدرسه بوده است.
با افتتاح این مدرسه ۱۵ کلاسه، هزار دانش آموز منطقه در آنجا مشغول به تحصیل شدند، کمبود فضای آموزشی از چالش‌های مهم آموزش و پرورش شهرستان قرچک است.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار