مطالبات فرهنگیان البرزی بررسی شد

علیرضا بحرالعلوم

مطالبات فرهنگیان البرزی بررسی شد

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: نشست بررسی مطالبات فرهنگیان در سه حوزه ی دانش آموزان، خانواده و کادر مدارس برگزار شد.
کد خبر : 8964
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
مطالبات فرهنگیان البرزی بررسی شد

به گزارش کاتنا از کرج، نشست صمیمی مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده با فرهنگیان به مناسبت بازگشایی مدارس با حضور مشاور بانوان مدیر کل آموزش و پرورش، تمامی مدیران مناطق استان، به همراه معاونین پرورشی و آموزشی خود و مشاور بانوان و جوانان برگزار شد.
مبنای جلسه طرح مسائل و مشکلات فرهنگیان در سه حوزه ی دانش آموزان، خانواده ها و کادر مدارس بود.
در این نشست صمیمی، دبیر قرارگاه تبیین به تشریح فعالیت‌های قرارگاه تبیین در حوزه ی آموزش و پرورش پرداخت و نکات ارزشمندی هم توسط فرهنگیان به اشتراک گذاشته شد.
از جمله ی مسائل مهم مطرح شده در این نشست موضوع تنوع ترکیب جمعیتی دانش آموزان بجهت مهاجرت پذیری البرز و حضور پررنگ اتباع در مدارس و اثرات کمّی و کیفی حضور ایشان در مدارس بود که گاها ایجاد نگرانی می نماید.
با توجه به کمیّت دانش آموزان و لزوم انتقال مسائل ایشان بصورت مستقیم به نمایندگان عالی حاکمیت، پیشنهاد مشاور دانش آموزی برای فرمانداران از مواردی بود که قول پیگیری و تحقق آن را به فرهنگیان دادم.
با توجه به ضرورت وجود فضاهای اردویی و آموزشی برای دانش آموزان جهت تحقق اهداف فرهنگی و علمی، تدبیر و ایجاد چنین فضاهایی ضروری بنظر می رسد از جمله برگشت فضاهای اردویی ای که در البرز است اما متاسفانه با وجود استان شدن البرز، همچنان این اردوگاه ها در اختیار تهران می باشد.
تا زمانیکه این موانع برطرف گردد با توجه به اینکه موضوع آموزش و پرورش موضوع مرتبط با تمامی نهادها دستگاه ها و ادارات است، قطعا همکاری نهادها و دستگاه هایی که فضاهای مناسب دارند، با آموزش و پرورش ضروری ست.
از جمله مطالب پراهمیت طرح شده در این جلسه، کم کردن فاصله ی میان مسئولین آموزش و پرورش با دانش آموزان است که باید با آغوش باز به استقبال شنیدن صحبت‌ها و نظرات و انتقادات و پیشنهادات ایشان بروند.
تا زمانیکه دانش آموزان حس با اهمیت بودن و دیده شدن و شنیده شدن نداشته باشند و مسؤولین خود را موظف به وقت گذاری در این جهت ندانند، یقیناً مسائل بطور واقعی احصاء نخواهد شد و در ادامه نیز چاره اندیشی درستی رقم نخواهد خورد.
در انتهای جلسه به جمع حاضر قول نشست ویژه با استاندار محترم را دادم که ان شاالله در روزهای آتی محقق خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار