هشدار وزش باد شدید در تهران از فردا

علیرضا بحرالعلوم

هشدار وزش باد شدید در تهران از فردا

بر اساس اعلام هواشناسی استان تهران، از فردا تا چهارشنبه در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید تا نسبتا شدید در نواحی غربی، جنوبی و ارتفاعات مورد انتظار است.
کد خبر : 8961
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
هشدار وزش باد شدید در تهران از فردا

به گزارش کاتنا از تهران به نقل از اداره کل هواشناسی استان، تهران طی 5 روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها به ویژه بعد از ظهر و شب همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود، همچنین از فردا تا چهارشنبه در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید تا نسبتا شدید در نواحی غربی، جنوبی و ارتفاعات مورد انتظار است و گاهی رخداد باد با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید به ویژه در نیمه جنوبی و نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است فردا و پس فردا رگبار پراکنده باران، گاهی مه و کاهش دید با احتمال رعدوبرق در ارتفاعات شمال شرقی مورد انتظار است و امروز و فردا عدم تغییرات محسوس دما و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی دما در اکثر نواحی استان پیش‌بینی می‌شود.

لازم به ذکر است تهران در گرم‌ترین ساعات امروز دمای 31 درجه و در خنک‌ترین ساعات دمای 22 درجه سانتی‌گراد را تجربه خواهد کرد؛ آبعلی با بیشنه 21 درجه و کمینه دمای 11 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان است.

پایان پیام/ی

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار