دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش معروف اسلامشهر

علیرضا بحرالعلوم

دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش معروف اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش معروف اسلامشهر که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، خبر داد.
کد خبر : 8955
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش معروف اسلامشهر

به گزارش کاتنا از تهران، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام جزئیات خبر دستگیری 3 نفز از اراذل و اوباش معروف اسلامشهر اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد درگیری و شرارت و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در شهرک «قائمیه» اسلامشهر که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری 18 شهرک قائمیه به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که متهمان پس از ایجاد شرارت متواری شدند و دستگیری آنان به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر و به مقر پلیس دلالت و در بازجویی‌ها به جرم خودشان اعتراف کردند.
سرهنگ علیزاده تصریح کرد: از متهمان 2 تیغه سلاح سرد، یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی و لوازم و ابزار سرقت کشف و ضبط و متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضائی راهی دادسرا شدند.
وی تاکید کرد: پلیس در شهرستان اسلامشهر با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم‌زنندگان آسایش مردم برخورد قاطعانه می‌کند و در این رابطه به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان، خوشبختانه اقدامات موثر و خوبی تاکنون انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار