جذب 600 میلیارد ریال برای طرح‌های راهسازی و ساختمانی استان تهران

علیرضا بحرالعلوم

جذب 600 میلیارد ریال برای طرح‌های راهسازی و ساختمانی استان تهران

معاون مهندسی و ساخت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال در حوزه طرح های راه‌سازی و ۴۵۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های ساختمانی عمومی و دولتی استان تهران جذب شد.
کد خبر : 8951
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
جذب 600 میلیارد ریال برای طرح‌های راهسازی و ساختمانی استان تهران

به گزارش کاتنا از تهران، امیرحسین آزاددوار معاون مهندسی و ساخت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از جذب ۱۵۰ میلیارد ریال در حوزه طرح های راه‌سازی و ۴۵۰ میلیاردریال برای پروژه‌های ساختمانی عمومی و دولتی خبر داد و اظهار کرد: این اعتبارات به صورت حداکثری و با دریافت مجوزهای لازم از محل ماده ۲۳ جذب شد.
وی همچنین از عقد قرارداد یکهزار میلیارد ریالی برای چهار پروژه فرهنگسرای پیشوا، تکمیل عملیات عمرانی فرهنگسرای شهرری، پزشکی قانونی شهرقدس و تکمیل بارانداز محصولات کشاورزی امین آباد ری خبرداد.
معاون مهندسی و ساخت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص برگزاری جلسات منظم و پیوسته شورای ترافیک و کمیته ترافیک استان طی مرداد و شهریور ماه سال جاری خاطرنشان کرد: در این جلسات بررسی و تطبیق مطالعات امکان سنجی خطوط مترو تهران – پردیس و غرب استان از تهران تا مارلیک شهریار مطابق با ضوابط نشریه ۷۷۷ اقدامات لازم انجام شده است.
آزاددوار یادآور شد: برنامه ریزی های خوبی با سرفصل مطالعات آینده نگری برای پنج تا ۱۰ سال آینده جهت تسهیل شریان‌های حمل و نقلی و احداث خطوط مترو به منظور کاهش ترافیک جاده‌ای با افزایش خطوط ریلی مترو انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار