بیماران قلبی و تنفسی طی 2 روز آینده در فضاهای باز تردد نکنند

علیرضا بحرالعلوم

بیماران قلبی و تنفسی طی 2 روز آینده در فضاهای باز تردد نکنند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به هشداهای زرد هواشناسی، مدیریت بحران تاکید کرد بیماران قلبی و تنفسی در فضای باز تردد نکنند.
کد خبر : 8863
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۳۰
بیماران قلبی و تنفسی طی 2 روز آینده در فضاهای باز تردد نکنند

به گزارش کاتنا از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر احتمال وزش باد شدید، افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا طی 2 روز آینده خبر داد و اظهار کرد: طبق این هشدار از فردا پنجشنبه ۲۳ شهریور تا روز جمعه ۲۴ شهریور ماه در ساعات عصر و شب در بخش‌های جنوبی و غربی استان تهران وزش باد شدید مورد انتظار است که تاکید مدیریت بحران در این خصوص پرهیز از حضور در ارتفاعات و زیر درختان فرسوده و ساختمان‌های سست و نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی است.
وی در ادامه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع خیزش گردوخاک در مناطق مستعد و رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در ارتفاعات به ویژه مناطق بالادست شمال شرق استان اشاره کرد و عنوان داشت: بر این اساس احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و شعاع دید وجود دارد و توصیه مدیریت بحران در این مواقع عدم حضور بیماران قلبی و تنفسی و بانوان باردار و سالمندان در فضای باز است.
پ
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از احتمال جاری شدن روان آب در ارتفاعات بالادست شمال شرق تهران نیز خبر داد و گفت: از شهروندان عزیز می‌خواهیم از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار