۸ مدرسه جدید به سرانه آموزشی شهر جدید مهستان افزوده شد

علیرضا بحرالعلوم

۸ مدرسه جدید به سرانه آموزشی شهر جدید مهستان افزوده شد

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از آغاز بکار ۸ مدرسه جدید در شهر مهستان خبر داد و گفت: ۱۱ مدرسه دیگر در مهستان و هشتگرد کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر : 8790
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
۸ مدرسه جدید به سرانه آموزشی شهر جدید مهستان افزوده شد

به گزارش کاتنا از ساوجبلاغ، نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ به ریاست محمد رضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و با حضور معاونین فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش، شهرداران، بخشداران و رؤسای ادارات و دستگاه‌های عضو، با دستور کارِ بررسی مدارس جدیدالتأسیس جهت بازگشایی در سال تحصیلی جدید، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
محمدرضا البرزی، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، در این نشست با تأکید بر آماده سازی تمامی مدارس برای حضور دانش آموزان در شهرها و روستاها، گفت: از ماه‌ها قبل، آماده سازی مدارس برای پذیرش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید آغاز شد و اگر احیانا کاستی هایی وجود داشته باشد با بازدیدهایی که در روزهای آتی خواهد شد، رفع می‌شوند.
وی تاکید کرد: تمامی مدارس باید آماده میزبانی از دانش آموزان شهرستان باشد و سال تحصیلی جدید با شکوه هرچه تمام تر آغاز شود.
البرزی افزود: امسال ۸ کد مدرسه جدید در شهرمهستان به فضاهای آموزشی شهرستان افزوده می‌شود و همزمان با بازگشایی مدارس، کلنگ ساخت ۱۱ مدرسه جدید هم در شهرهای مهستان و هشتگرد بر زمین زده خواهد شد.
این مقام مسؤول در پایان اضافه کرد: توسعه افزایش سرانه‌های آموزشی در سطح شهرستان به واسطه بارگزاری جمعیت ضروری است و باید حین شهرک‌سازی به این امر مهم نیز توجه داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار