اعلام آماده‌باش مدیریت بحران در کرج/ گرد و غبار استان البرز را در بر می‌گیرد

علیرضا بحرالعلوم

اعلام آماده‌باش مدیریت بحران در کرج/ گرد و غبار استان البرز را در بر می‌گیرد

سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار گفت: در این کارگروه مصوب شد دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران تا دو روز آینده در آمادگی کامل باشند.
کد خبر : 8752
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
اعلام آماده‌باش مدیریت بحران در کرج/ گرد و غبار استان البرز را در بر می‌گیرد

به گزارش کاتنا از کرج، مهرور با اشاره به اینکه این جلسه با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی در استان تشکیل شده است افزود: در زمان صدور هشدار نارنجی ضروری است که افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی نظیر آسم، سالمندان و کودکان از هر گونه فعالیت فیزیکی خارج از منزل اجتناب کنند و شهروندان نیز فعالیت‌های طولانی و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.
وی توصیه کرد: برای پیشگیری از ورود گردو غبار به داخل ساختمان، در و پنجره‌ها و منافذ را ببندیم و از باز و بسته کردن غیر ضرور آن‌ها پرهیز شود، همچنین در شرایط بروز گرد و غبار به علت بخارات حاصل از پاک کننده‌های شیمیایی و گندزدا‌ها حتی الامکان از این مواد کمتر استفاده شود.
سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز بیان داشت: بر اساس توصیه پزشکان شهروندان به هنگام بروز گرد و غبار مصرف شیر و ماست کم چرب و میوه و سبزیجات تازه برای دفع سموم از بدن را در دستور کار قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار