شناسایی بیش از هزار فروشنده غیرمجاز املاک در کرج

علیرضا بحرالعلوم

شناسایی بیش از هزار فروشنده غیرمجاز املاک در کرج

سرپرست فرمانداری ویژه کرج با تاکید بر شناسایی استمرار گشت های کنترل و نظرات بر وضعیت املاک و مستغلات، از شناسایی یک هزار و ۲۳۸ فروشنده غیرمجاز ملک دراین شهرستان طی سالجاری خبرداد.
کد خبر : 8568
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
شناسایی بیش از هزار فروشنده غیرمجاز املاک در کرج

به گزارش کاتنا از کرج، یحیی رمضانی، سرپرست فرمانداری کرج، در نشست تنظیم بازار املاک شهرستان کرج با اشاره به اقدامات موثر دولت سیزدهم در ثبات نرخ مسکن افزود: اجازه نمی دهیم افرادی بخواهند موجب تشدید قیمت مسکن در بازار شوند.
وی گفت: درگاه هایی که در فضای مجازی در قالب اپلیکشین های مختلف بازار مسکن را در دست گرفته اند نیز قیمت املاک را دستخوش تغییر قرار داده اند.
سرپرست فرمانداری کرج اظهار کرد: تعهد مسکن در دولت با واگذاری تسهیلات بانکی از طریق تعاونی های مسکن در حال انجام است و علاوه بر این تکمیل پرژه های مسکن مهر که از قبل باقی مانده است نیز ادامه دارد.
وی بیان کرد: حرکت های اصولی در زمینه جهش مسکن صورت گرفته با این وجود سوداگران مسکن هنوز به دنبال گل آلود کردن فضا برای سوء استفاده‌های خود هستند که باید شناسایی و جلوی آنان گرفته شود.
رمضانی ادامه داد: کارگروه تنظیم بازار مسکن شهرستان کرج همانند کارگروه تنظیم بازار وضعیت بازار املاک را رصد و مورد پایش قرار خواهد داد.
رمضانی در ادامه با اشاره بر ضرورت ساماندهی تبلیغات محیطی سطح شهر نیز بیان کرد: صلاحیت لازم برای تبلیغات گسترده و پراکنده تابلوهای تبلیغاتی املاک در سطح کلانشهر کرج باید احراز شود.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بسیاری از این اکران ها بدون جواز صورت گرفته به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز شروع فعالیت این مراکز با اخذ مجوز و ادامه فعالیت نیز با داشتن مجوز لازم میسر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار