حادثه در آزادراه کرج-قزوین یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت

علیرضا بحرالعلوم

حادثه در آزادراه کرج-قزوین یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با خودرو تیگو در آزادراه کرج قزوین خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک جوان ۲۰ ساله فوت و یک نفر نیز مصدوم شد.
کد خبر : 8565
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
حادثه در آزادراه کرج-قزوین یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت

پیمان کرمی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز‌ در گفت‌وگو با کاتنا در کرج، گفت: ظهر روز گذشته خبری مبنی بر وقوع حادثه رانندگی منجر به فوت در آزادراه کرج قزوین به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که تصادف مابین یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و خودرو تیگو بوده که این حادثه منجر به ایجاد آتش سوزی در خودرو پژو ۴۰۵ شده بود.
رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: با حضور عوامل انتظامی و امدادی آتش سوزی در خودرو مهار و برابر بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که در این حادثه یک نفر فوت و یک نفر دچار آسیب دیدگی شده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه علت تامه حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، گفت: پس از تشکیل پرونده در این خصوص هر ۲ خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
کرمی در پایان رعایت نکات ایمنی را ضامن سلامتی راننده و سرنشینان خودروها بیان کرد و گفت: به هموطنان عزیز توصیه می‌کنیم تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جان خود و دیگران را با خطر روبرو نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار