پرونده کثیرالشاکی مجتمع مسکونی آفتاب ری نیاز به همکاری و هم‌افزایی مسئولان دارد

علیرضا بحرالعلوم

پرونده کثیرالشاکی مجتمع مسکونی آفتاب ری نیاز به همکاری و هم‌افزایی مسئولان دارد

دادستان شهرستان ری با تأکید بر اینکه پرونده کثیرالشاکی مجتمع مسکونی "آفتاب ری" نیاز به همکاری و هم‌افزایی مسئولان دارد گفت: محکوم‌علیه هیچ تلاشی برای بازگرداندن اموال مالباختگان نکرده و اموالی ندارد که بتوانیم حق و حقوق مالباختگان را پرداخت کنیم.
کد خبر : 8492
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
پرونده کثیرالشاکی مجتمع مسکونی آفتاب ری نیاز به همکاری و هم‌افزایی مسئولان دارد

به گزارش کاتنا از ری، محمدمهدی رحیمی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی مجتمع مسکونی “آفتاب ری” اظهار داشت: در سال 1395 به دلیل پیش‌فروش پروژه مجتمع مسکونی آفتاب ری، هر واحد به چندین نفر فروخته شده که پرونده این پروژه با 365 شاکی تشکیل و محکوم‌علیه هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد.

وی افزود: جلسات متعددی در این خصوص برگزار کردیم و تمام تلاشمان این بود که بتوانیم حق و حقوق مالباختگان را برگردانیم و در این راستا اقداماتی قانونی فراتر از موارد دستگاه قضایی انجام دادیم.

داستان شهرستان ری در ادامه گفت: در این جلسات با شرکا صحبت کردیم و رضایت دادند بر اینکه سهمشان در مزایده به فروش برسد. کارشناسی‌ها برای مزایده انجام شد، اما خریدار پیدا نشده است.

رحیمی تصریح کرد: این پروژه به خاطر شرایط به وجود آمده از مقبولیت برخوردار نیست و چند مرتبه خریدار آمده و بررسی کرده، اما در نهایت خرید انجام نشده است و نیاز به افرادی داریم که در این پروژه تهاتر کنند.

وی ادامه داد: تمام تمهیدات را برای اینکه فرد محکوم‌علیه مجاب شود که رضایت افراد را بگیرد انجام دادیم، ولی فعلاً اقدام مؤثری برای برگرداندن حق و حقوق مردم نکرده و ما تمامی راهکارهای قانونی را برای اینکه این فرد مجاب شود حق مردم را برگرداند انجام دادیم.

دادستان شهرستان ری ابراز داشت: محکوم‌علیه از سال 98 در زندان است و به 8 سال حبس و رد مال محکوم شده است. 70 میلیارد در این پروژه سهم دارد که کافی نیست، زیرا میزان مطالبات مالباختگان به‌روز محاسبه خواهد شد.

رحیمی عنوان کرد: محکوم‌علیه هیچ تلاشی برای بازگرداندن اموال مالباختگان نکرده است و اموالی نیز به نام خود ندارد که بتوانیم از طریق مصادره حق و حقوق مالباختگان را پرداخت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار