پزشک خاطی در پاکدشت بازداشت شد

علیرضا بحرالعلوم

پزشک خاطی در پاکدشت بازداشت شد

دادستان پاکدشت از دستگیری پزشک خاطی بیمارستان شهدای پاکدشت و صدور قرار تأمین خبر داد و گفت: بیمار دو هفته پیش برای رفع مشکل در رفتگی آرنج به بیمارستان شهدای پاکدشت مراجعه کرده، اما به دلیل تزریق میزان داروی بیهوشی همچنان در کما است.
کد خبر : 8485
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
پزشک خاطی در پاکدشت بازداشت شد

به گزارش کاتنا از پاکدشت، محمد حسن‌پور با تأکید بر رسیدگی فوری به وضعیت درمانی «الهام بصائری» و حادثه که در بیمارستان شهدای پاکدشت رخ داد، اظهار داشت: الهام بصائری 2 هفته پیش برای رفع مشکل در رفتگی آرنج به بیمارستان شهدای پاکدشت مراجعه کرده که پس از درمان با تزریق میزان داروی بیهوشی به کما رفته و همچنان نیز در همان حال است.
وی افزود: با توجه به گزارش‌های به دست آمده از پزشکی قانونی بروز قصور پزشک در این پرونده محرز است و این پزشک متخلف با صدور قرار تأمین راهی زندان شد.
دادستان پاکدشت در ادامه با اشاره به تخلفات صورت گرفته در این پرونده گفت: با توجه به رؤیت تخلفات دیگر در پرونده پزشکی بیمار، دستور جلب پزشک خاطی بیمارستان شهدای پاکدشت صادر و وی روانه بازداشتگاه می‌شود.
حسن‌پور با تأکید بر اهمیت پیگیری ماجرا و پیگیری پرونده این پزشک خاطی خاطرنشان کرد: پزشک مذکور در گذشته نیز تخلفاتی داشته و تذکراتی دریافت کرده که متأسفانه به آن عمل نشده است.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار