مولدسازی اموال دولتی در راستای تأمین نیازهای مردمی است

علیرضا بحرالعلوم

مولدسازی اموال دولتی در راستای تأمین نیازهای مردمی است

استاندار البرز گفت: هدف دولت سیزدهم از این طرح، توجه ویژه به مردم و نیازها و مطالبات آن‌ها است که بواسطه محدودیت‌های اعتباری و تحریم‌ها تحت تاثیر قرار گرفته اند.
کد خبر : 8207
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۴
مولدسازی اموال دولتی در راستای تأمین نیازهای مردمی است

به گزارش کاتنا از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، شامگاه یک‌شنبه در جلسه مولدسازی دارایی‌های دولت که روز یکشنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، بر ضرورت تعامل دستگاه‌ها برای این امر تاکید کرد و گفت: در نشست‌های مستمر آخرین اقدامات دستگاه ها در راستای مولدسازی اموال دولت مورد بررسی قرار گرفت و برای موانع روند این امر چاره اندیشی می‌شود.
استاندار البرز تحقق طرح دولت سیزدهم در راستای مولدسازی اموال دولتی با هدف بهره مندی مردم جهت ارتقا زیرساخت ها، سرانه ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یک اقدام مهم و اثرگذار اعلام کرد.
وی ادامه داد: با بهره گیری از ظرفیت اموالی که اکنون کارآیی و تاثیری بر توسعه استان ندارند، می توان بسیاری از عقب ماندگی ها و کمبودها را جبران کرد.
عبداللهی افزود: هدف دولت سیزدهم از این طرح، توجه ویژه به مردم و نیازها و مطالبات آن‌ها است که بواسطه محدودیت‌های اعتباری و تحریم‌ها تحت تاثیر قرار گرفته اند.
استاندار البرز از تمامی دستگاه‌های استان خواست تا با اهتمام ویژه ای در این رابطه اقدام کنند و مسیر تحقق اهداف را تسریع کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار