اصلاح شبکه آب شرب رباط‌کریم پس از گذر از پیک مصرف آب

علیرضا بحرالعلوم

اصلاح شبکه آب شرب رباط‌کریم پس از گذر از پیک مصرف آب

فرماندار رباط‌کریم از اصلاح شبکه و انشعابات آب شرب در روستاهای رباط‌کریم با گذر از پیک مصرف آب خبر داد و گفت: ریل بأس، مترو و نوسازی حمل و نقل عمومی جاده‌ای در رباط‌کریم باید نسبت به جمعیت افزایش یابد.
کد خبر : 8126
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
اصلاح شبکه آب شرب رباط‌کریم پس از گذر از پیک مصرف آب

به گزارش کاتنا از رباط‌کریم، امید احمدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره سرمایه‌گذاری 271 میلیاردی بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: قطعاً پروژه‌هایی که بعد از هفته دولت به اتمام برسد در نزدیک‌ترین زمان ممکن افتتاح خواهد شد و منتظر مناسبت خاصی نخواهیم ماند.
وی با بیان اینکه جاده ارتش ایمن‌سازی و آسفالت آن در دست اقدام است که در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: 67 محله در مناطق منفصل آسفالت شده که 40 هزار مترمربع آسفالت در محلات کم برخوردار توزیع شده است.
فرماندار رباط‌کریم با بیان اینکه مشکل کم‌آبی در محله الارد حل شده است تصریح کرد: با گذر از پیک مصرف آب شرب در روستاهای رباط‌کریم اصلاح شبکه و انشعابات در این روستا‌ها بروزرسانی خواهد شد.
احمدی با بیان اینکه در محله بازارک 5 هزار واحد مسکونی مسکن طرح اقدام ملی تعریف شده است گفت: پایش تصویری کل شهرستان رباط‌کریم با تلاش شهرداری‌ها راه‌اندازی شده است که قطعاً در ایجاد امنیت نقش مؤثری خواهد داشت.
وی به افتتاح قابل توجه پروژ‌ه‌های عمرانی در شهرهای پرند، رباط‌کریم و نصیرشهر توسط شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: 47 پروژه عمرانی، آموزشی، رفاهی، خدماتی و صنعتی با اعتبار 700 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و تقدیم مردم خواهد شد.

فرماندار رباط‌کریم به نبود آب کشاورزی در کانال محمدیه و نواب اشاره کرد و گفت: وعده 12 ساله دولت‌ها در بحث مترو در دولت آیت‌الله رئیسی به اتمام رسیده است و هیاهوی منتقدین در این رابطه قطع شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار