بهره برداری از 46 پروژه عمرانی در شهرستان نظرآباد

علیرضا بحرالعلوم

بهره برداری از 46 پروژه عمرانی در شهرستان نظرآباد

فرماندار شهرستان نظرآباد از بهره برداری 46 پروژه عمرانی در شهرستان نظرآباد همزمان با هفته دولت خبر داد.
کد خبر : 8123
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
بهره برداری از 46 پروژه عمرانی در شهرستان نظرآباد

حسین بغدادی، فرماندار نظرآباد، امروز در گفت‌وگو با کاتنا در نظرآباد، در خصوص پروژه های هفته دولت در شهرستان، گفت: در هفته دولت ۴۶ پروژه در دست افتتاح داریم که این پروژه‌ها شامل ۳۶ پروژه دولتی، ۹ پروژه خصوصی و یک پروژه کلنگ‌زنی است که با حضور استاندار البرز آماده افتتاح است.
بغدادی عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها بیش از ۴۶۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند و در حوزه اشتغال‌زایی نیز شهرستان نظرآباد توانایی اشتغال حداقل هزار نفر جوان در شهرک‌های صنعتی را داراست.
وی افزود: نظرآباد قطب کشاورزی استان البرز است و حدود ۷۰ درصد گندم، جو و کلزا استان در این شهرستان تولید می شود و دارای واحدهای دامداری شاخص در کشور می باشد و با وجود دو شهرک صنعتی، بیش از ۴۰۰ واحد صنعتی در نظرآباد مشغول به فعالیت هستند.
بغدادی در ادامه ضمن پ تاکید بر اهمیت پروژه انتقال آب طالقان خاطر نشان کرد: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجراست که با اجرای این انتقال آب نیاز آب نظرآباد را تا ۳۰ سال آینده تامین خواهیم کرد همچنین این مسئله از استفاده بی‌رویه و جبران‌ناپذیر چاه‌های زیرزمینی نیز جلوگیری خواهد کرد.
فرماندار نظرآباد در پایان با اشاره بر اهمیت ایجاد فاضلاب برای این شهرستان و این مسئله که نبود فاضلاب باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای این شهرستان شده است، تصریح کرد: در بازدید ریاست جمهوری از استان البرز مجوز انجام این عملیات را گرفتیم در حال حاضر تمام عملیات ابتدایی را انجام دادیم و در حال زمین‌یابی برای اجرای این امر هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار