افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی نخستین روز از هفته دولت در ری

علیرضا بحرالعلوم

افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی نخستین روز از هفته دولت در ری

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری از افتتاح ۶ پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با روز نخست هفته دولت در شهرستان ری با اشتغال‌زایی ۴۴۵ نفر خبر داد و گفت: ۴۵ درصد از پروژه‌های اقتصادی هفته دولت استان تهران در شهرستان ری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر : 8072
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی نخستین روز از هفته دولت در ری

به گزارش کاتنا از ری، محمد بشارت عصر امروز در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت که با حضور استاندار تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران از افتتاح و بهره‌برداری از 6 پروژه عمرانی و اقتصادی در ری خبر داد و اظهار داشت: پست برق سیار شهرک صنعتی شمس آباد به منظور رفع مشکلات تأمین برق واحد‌های صنعتی احداث و امروز با حضور عوامل برق منطقه‌ای و استاندار تهران در راستای رفع مشکلات ناشی از قطعی‌ها افتتاح شد.
وی افزود: افتتاح کارخانه‌های تولید لوله‌های 5 لایه و شرکت تولید پکیج و نیز راه اندازی و احیای مجدد یک شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی شمس آباد با ظرفیت اشتغالزایی 120 نفر انجام شد.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: کارخانه بسته بندی گوشت مرغ در شهرک صنعتی بیجین بخش فشافویه با اشتغالزایی 75 نفر و اعتبار بالغ بر 600 میلیارد ریال به همت بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید که تاثیر بسزایی در تأمین زنجیره غذایی و تولید پروتئین تاثیر بسزایی خواهد داشت.
بشارت تصریح کرد: پروژه بوستان افرا در راستای بهبود سرانه فضای سبز قیامدشت افتتاح و دو پروژه آموزشی شاخص بخش خاوران نیز در حضور خیر محترم به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: حضور و مشارکت مردم در توسعه شهرها و اجرای پروژه‌های اقتصادی تأثیر بسزایی دارد لذا امسال با مشارکت صنعتگران شهرستان 45 درصد از پروژه‌های اقتصادی هفته دولت استان تهران در شهرستان ری به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار