نامه ۷ صفحه‌ای فرماندار ری از ظرفیت‌ها و آسیب‌های اتباع به استاندار تهران

علیرضا بحرالعلوم

نامه ۷ صفحه‌ای فرماندار ری از ظرفیت‌ها و آسیب‌های اتباع به استاندار تهران

سرپرست فرمانداری ویژه ری از ارسال نامه ای ۷ صفحه ای از ظرفیت‌ها و آسیب‌های اتباع به استاندار تهران خبر داد و گفت: سامانه ساماندهی و شناسایی اتباع به منظور پیگیری وجوهات قانونی برای عدم استقرار اتباع در اطراف حرم عبدالعظیم (ع) و پالایشگاه اجرایی شود.
کد خبر : 8069
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
نامه ۷ صفحه‌ای فرماندار ری از ظرفیت‌ها و آسیب‌های اتباع به استاندار تهران

محمد بشارت در گفت‌وگو با کاتنا در ری، با اشاره به سکونت اتباع و لزوم تمهیداتی در خصوص حفظ امنیت در شهرری اظهار داشت: ساماندهی و امور اتباع یکی از دغدغه‌های جدی فرمانداری ویژه شهرستان ری است.
وی با بیان اینکه اتباع بخش زیادی از شهدای مدافعین حرم هستند و در حوزه فرهنگی اقداماتی داشتند افزود: اتباع برای شهرستان ری ظرفیت بالقوه‌ای هستند که در حوزه اقتصادی و به‌ویژه در کشاورزی و صنعت کمک رسان تولید هستند و بعضاً کارهای خوبی انجام می‌دهند.
در ادامه گفت: اتباع از نظر بسیاری از صاحب‌نظران و مسئولان دستگاه‌ها دغدغه‌ شهرستان محسوب می‌شوند که در جلسه‌ای در حضور رئیس‌جمهور نیز مطرح شده است.
بشارت تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به ازدیاد جمعیت اتباع در سطح شهرستان نیاز است که وزارت کشور سامانه ساماندهی و شناسایی اتباع شکل بگیرد و تمامی وجوهات قانونی موجود برای عدم استقرار اتباع در شهرستان ری و به ویژه اطراف حرم عبدالعظیم (ع)، اطراف دستگاه‌های امنیتی و پالایشگاه پیگیری شود.
وی ابراز داشت: رسیدگی به امور اتباع در دستور کار ویژه فرمانداری ویژه شهرستان ری قرار دارد و در این زمینه نامه‌ای 7 صفحه‌ای از ظرفیت‌ها و آسیب‌های وجود اتباع به استاندار تهران ارائه کردیم.
معاون استاندار تهران با بیان اینکه اتباع علاوه بر ظرفیت‌ها دغدغه‌های مختلفی را نیز ایجاد می‌کنند تأکید کرد: با نگاه برادرانه‌ای که بین شهروندان و اتباع وجود دارد اما دغدغه‌ها نیز به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار