پست برق سیار شهرک صنعتی شمس‌آباد به بهره‌برداری رسید

علیرضا بحرالعلوم

پست برق سیار شهرک صنعتی شمس‌آباد به بهره‌برداری رسید

استاندار تهران از افتتاح پست برق سیار شهرک صنعتی شمس آباد با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق مشترکین جدید صنعتی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر : 8066
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
پست برق سیار شهرک صنعتی شمس‌آباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش کاتنا از ری، علیرضا فخاری صبح امروز در نخستین روز از هفته دولت با حضور در شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری در حاشیه افتتاح پست برق شهرک صنعتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که در این روز با یاد شهدای دولت، افتتاح پروژه‌های هفته دولت را آغاز کنیم.
وی با بیان اینکه جبران ناترازی برق از مشکلاتی است که باید از سر راه تولید برداشته شود افزود: پست برق سیار 63/20 کیلو ولت شهرک صنعتی شمس آباد با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق مشترکین جدید صنعتی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
استاندار تهران در ادامه گفت: بهره برداری از این پست موقت برای صنعتگران اطمینان بخشی ایجاد می‌کند زیرا که ناترازی برق زیان جبران ناپذیری را ایجاد کرده بود و اغلب صنعتگران از قطع مکرر برق گلایه داشتند.
فخاری تصریح کرد: پروژه پست ثابت 63 کیلو ولت تغذیه کننده شهرک صنعتی شمس آباد 3 نیز با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال به طول 2 و نیم کیلومتر دو مداره با 13 دکل مشبک فلزی در حال اجراست که امیدواریم تا اردیبهشت ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: رفع مشکلات یعنی احیای نقاط امید و اتکا لذا میدواریم با تحقق تأمین برق شاهد رشد و شکوفایی صنعت و تحقق شعار سال باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار