معاون رئیس جمهور: رویکرد دولت توسعه روابط خارجی و حل موانع داخلی است

علیرضا بحرالعلوم

معاون رئیس جمهور: رویکرد دولت توسعه روابط خارجی و حل موانع داخلی است

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت با احصا نیازها، تلاش مضاعفی انجام داده تا عملکرد ملموسی برای مردم رقم بزند.
کد خبر : 8063
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
معاون رئیس جمهور: رویکرد دولت توسعه روابط خارجی و حل موانع داخلی است

به گزارش کاتنا از کرج، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی ریاست جمهوری، سخنران پیش خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه کرج به امامت آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج که روز جمعه ۳ شهریور ماه همزمان با دومین روز از هفته گرامیداشت دولت، گفت: دولت مردمی سیزدهم از زمان استقرار تاکنون کارنامه قابل دفاعی داشته و این روند ادامه دارد.
وی ادامه داد: این دولت در سیاست های خارجی و مسائل داخلی بویژه اقتصادی، برنامه های موثری ارائه داده و گام های بلندی برای ارتقا و تکمیل زیرساخت های کشور برداشته است.
حسینی گفت: دولت با احصا نیازها، تلاش مضاعفی را معطوف کرده تا عملکرد ملموسی را برای مردم رقم بزند.
وی افزود: یکی از دغدغه‌های جدی کشور بخصوص در فصول گرم سال، آبرسانی به نقاط مختلف بوده و اغلب استان ها با این چالش مواجه بوده اند که اکنون بدرستی در حال مدیریت است.
معاون رئیس جمهور گفت: تکمیل پروژه های بزرگ راه و آزادراهی در کشور نیز از جمله موضوعاتی بود که مورد توجه قرار گرفت.
وی افزود: در حوزه برق و تامین انرژی کشور حدود ۶ هزار مگاوات برق به شبکه البرز افزوده شد تا بخش بزرگی از مشکلات این حوزه نیز برطرف شود.
حسینی گفت: دولت در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و ضروری همچون بیمارستان ها با همت بالایی وارد عمل شد و همچنین بیش از ۵ هزار واحد تولیدی تعطیل و نیمه فعال با حل موانع به چرخه تولید بازگشتند.
وی افزود: اکنون با افزایش تولید و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی، درخواست های صاحبان صنایع برای جذب نیروی کار افزایش یافته و بسیاری از شهرک های صنعتی به شدت متقاضی نیروی کار هستند.
معاون رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم با تورم ۶۰ درصد حاکم در کشور، کار خود را آغاز کرد ولی اکنون شاهد کاهش محسوسی در این رابطه هستیم و دولت همچنان در تلاش است.
وی افزود: روابط خارجی در حال توسعه است و با کشورهای همسایه و آمریکای لاتین و همچنین عضو شانگهای ارتباط موثر برقرار شده و اخیرا نیز در بحث پیوستن ایران به قدرت های نوظهور اقتصادی وارد شده است.
حسینی گفت: بسیاری از معادلات دنیا در حال تغییر است و شاهد کاهش قدرت آمریکا و اروپا هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار