کاهش دمای هوای تهران از شنبه

به گزارش کاتنا از تهران به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی ۵ روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد، گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین با گذر متناوب امواج از شمال استان طی امروز و تا روز

کد خبر : 8047
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۷
کاهش دمای هوای تهران از شنبه

به گزارش کاتنا از تهران به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی ۵ روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد، گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
همچنین با گذر متناوب امواج از شمال استان طی امروز و تا روز یکشنبه(به خصوص روز شنبه) آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری، در نیمه شمالی استان به ویژه ارتفاعات شمالی و شمال شرقی(فیروزکوه) افزایش ابر، رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید مورد انتظار است.
همچنین در نیمه جنوبی و مناطق غربی استان رخداد وزش باد نسبتا شدید تا شدید، در نقاط مستعد همراه با خیزش گردوخاک و کاهش نسبی کیفیت هوا دور از انتظار نیست؛ لازم به ذکر است از روز شنبه روند کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
گفتنی است امروز تهران در گرم‌ترین ساعات روز دمای ۳۷ درجه و در خنک‌ترین ساعت دمای ۲۶ درجه سانتی گراد را تجربه خواهد کرد و پاکدشت، ورامین، قرچک و پیشوا با تجربه دمای ۴۱ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نواحی استان و آبعلی با بیشینه دمای هوای ۲۸ درجه سانتی گراد خنک‌ترین منطقه استان تهران خواهند بود.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار