استاندار تهران: ناترازی برق در شهرک صنعتی شمس‌آباد جبران می‌شود

علیرضا بحرالعلوم

استاندار تهران: ناترازی برق در شهرک صنعتی شمس‌آباد جبران می‌شود

استاندار تهران با اشاره به قطعی مکرر برق در شهرک صنعتی شمس‌آباد گفت: با بهره برداری پست موقت ۶۳ کیلو وات و در آینده با تکمیل پست مجاور ۶۳، کسری و ناترازی برق در این شهرک جبران می‌شود و شاهد تداوم تامین برق و در پی آن افزایش تولید خواهیم بود.
کد خبر : 8043
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۳
استاندار تهران: ناترازی برق در شهرک صنعتی شمس‌آباد جبران می‌شود

به گزارش کاتنا از ری، علیرضا فخاری استاندار تهران ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اولین روز از هفته دولت و همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، پروژه‌های تولیدی و صنعتی شهرستان ری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در رابطه با افتتاح پست برق شهرک صنعتی شمس آباد گفت: در بازدید قبلی از این شهرک، قطعی مکرر برق به عنوان یکی از مشکلات این واحدهای تولیدی مطرح شد که امروز با بهره برداری از این پست موقت و در آینده با تکمیل پست مجاور ۶۳، کسری و ناترازی برق جبران می‌شود و شاهد تداوم تامین برق و در پی آن افزایش تولید و تحقق شعار سال برای رسیدن ایران به نقطه تعالی و تمدن ساز خواهیم بود.
استاندار تهران در رابطه با بازآفرینی یکی از واحدهای تولیدی بیان کرد: توجه به زیرساخت های دانش بنیان از اولویت‌های دولت است و احیای این مرکز تولیدی و راه اندازی مجدد آن پس از ۱۰ سال رکود، باعث امیدآفرینی است.
فخاری اضافه کرد: این کارخانه با عبور از تحریم‌ها به سمت توسعه صنعت حرکت کرده و در همین راستا پروانه مربوط به شرکت دانش بنیان و زمین برای توسعه این واحد تولیدی به زودی تهیه می‌شود.
فقر فضای سبز در قیامدشت
وی با اشاره به مشکلات مردم قیامدشت تصریح کرد: تعیین تکلیف اراضی، تامین آب شرب، کمبود سرانه‌های رفاهی و اجتماعی، فقر فضای سبز و فضای آموزشی از جمله مشکلات مطرح شده توسط مردم بخش خاوران است که باید توسط متولیان مربوطه رسیدگی و رفع شود.
استاندار تهران با تاکید بر اینکه شأن مردم قیامدشت بیشتر از این است، بیان کرد: تقاطع همسطح و یا غیر همسطح جاده امام رضا و طرح تفصیلی قیامدشت باید تعیین تکلیف شود و برای این منظور باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود و همچنین زمینه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود.
فخاری در رابطه با تعیین تکلیف وضعیت سرپرستی فرمانداری شهرستان ری تصریح کرد: اختیاراتی که سرپرست فرمانداری دارد به اندازه اختیارات فرماندار ثابت است و در دوران سرپرستی هیچ مشکلی در رابطه با اجرای برنامه‌ها پیش نمی‌آید ضمن آنکه بررسی‌ها برای انتخاب فرماندار ری در حال انجام است و به زودی وضعیت تثبیت و یا عدم تثبیت آقای بشارت مشخص می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: عمر دولت شهید رجایی بسیار کوتاه بود اما عظمت و ماندگاری آن تا ابد در دل مردم است و باعث افتخار است که به عنوان الگویی برای تمام خدمتگداران می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار