استاندار تهران: ۹۲۶ پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود

علیرضا بحرالعلوم

استاندار تهران: ۹۲۶ پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار تهران از افتتاح 926 پروژه با اعتبار ۳۲ هزار میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.
کد خبر : 7995
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
استاندار تهران: ۹۲۶ پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود

علیرضا فخاری، استاندار تهران در آستانه هفته دولت در گفت‌وگو با کاتنا در تهران اظهار کرد: در هفته دولت که پیش‌رو داریم ۹۲۶ پروژه با هزینه کرد ۳۲ هزار میلیارد تومان در سطح استان تهران افتتاح می‌شود که این برگ زرینی و پرافتخاری در نشان دادن ظرفیت‌های اجرایی و عملی دولت سیزدهم است.
وی با اشاره به تعداد پروژه‌هایی که کنگ‌زنی می‌شوند، گفت: تعداد 117 پروژه در هفته دولت با سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد تومان در بخش‌های مهم اقتصادی، عمرانی و زیرساختی به زمین خواهد خورد و در چنین روزهایی در سال آینده میزان پیشرفت پروژه‌ها را به‌عنوان بخشی از خدمات و وظایف دولت سیزدهم به مردم عزیز گزارش می‌کنیم.
استاندار تهران بیان کرد: دولت سیزدهم به‌عنوان یک دولت مردمی تلاش می‌کند تا بتواند با وجود همه مشکلات خدمات لازم را به مردم عزیز در همه سطوح و صحنه‌ها از دورترین نقاط تا مناطق شهری با اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی و غیره برساند که این موضوع بی‌شک جز افتخاراتی است که ما با آن مواجه هستیم.
فخاری در انتها تاکید کرد: دولت سیزدهم با افتخار همه ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود را برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم به کار می‌گیرد که در همین راستا افتتاح پروژه های هفته دولت با محوریت خدمات رسانی به مردم از روز 5 شنبه با حضور در شهرستان ری و فیروزکوه آغاز خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار