دستگیری ۲۶۷ سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن در اسلامشهر

علیرضا بحرالعلوم

دستگیری ۲۶۷ سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۲۶۷ سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن و کشف ۱۳۱ فقره سرقت در اسلامشهر خبر داد.
کد خبر : 7923
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۱

به گزارش کاتنا از اسلامشهر ، سرهنگ محمدرضا علیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارقان اماکن خصوصی اظهار داشت: برابر تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر وقوع سرقت‌های متعدد در شهرستان اسلامشهر، با اخذ دستور از مقام قضائی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا با اجرای طرح‌های انتظامی و امنیت محله محور در یک ماه گذشته با تلاش‌های مأموران و اقدامات اطلاعاتی تعداد 267 سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن دستگیر شده و متهمان پس از روبه‌رو شدن با دلایل و شواهد جمعاً به تعداد 131 فقره سرقت اعتراف کرده که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در ادامه گفت: از شهروندان درخواست می‌شود تا همکاری لازم را به عمل‌آورده و اقدامات پیشگیرانه پلیسی را مانند نصب دزدگیر و دوربین مداربسته در اماکن خود انجام داده و از قرار دادن وجوه نقد، اوراق بهادار و تلفن همراه در خودرو خودداری کنند.
علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: مردم در صورت ترک منزل حتماً هماهنگی لازم با افراد معتمد جهت سرکشی از منزل خود اقدام کرده و برای پنجره و درب‌ها حفاظ نصب کنند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه 110 فوریت‌های پلیسی در میان بگذارند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار