ضرب‌العجل ۲ ماهه دادستان پردیس برای تعیین تکلیف بنگاه‌های املاک غیرمجاز

علیرضا بحرالعلوم

ضرب‌العجل ۲ ماهه دادستان پردیس برای تعیین تکلیف بنگاه‌های املاک غیرمجاز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از ساماندهی و تعیین تکلیف بنگاه‌های غیرمجاز خبر داد و گفت: در مدت ۲ ماه آینده بنگاه‌های غیرمجاز املاک در پردیس تعیین تکلیف می‌شوند.
کد خبر : 7823
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
ضرب‌العجل ۲ ماهه دادستان پردیس برای تعیین تکلیف بنگاه‌های املاک غیرمجاز

محمد شیخ‌آرانی در گفت‌وگو با کاتنا در پردیس، با اشاره به لزوم ساماندهی وضعیت املاک در این شهرستان، اظهار داشت: طبق مصوبه شورای مسکن، تعیین افزایش اجاره‌بها تا 20 درصد تصویب شده و در پردیس برای همسان‌سازی نرخ‌ها در حوزه اجاره مسکن و افزایش غیرمتعارف، مقرر شد با هماهنگی فرمانداری، اتحادیه املاک و اتاق اصناف با لحاظ مصوبه فوق نسبت به تعیین اجاره‌بهای متعارف در سطح شهرستان اقدام شود و ساماندهی صورت گیرد.
وی به تعیین ضرب‌العجل 2 ماهه برای تعیین تکلیف بنگاه‌های املاک غیرمجاز اشاره کرد و افزود: با رصد و پایش فعالان حوزه املاک بیش از یک هزار و 500 واحد صنفی در حوزه املاک در شهرستان پردیس فعال هستند که تنها نیمی از آن‌ها مجوز دارند و ما بقی هنوز مجوز فعالیت را دریافت نکردند.
دادستان پردیس در ادامه گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی، برخی از فعالان حوزه املاک تابلوی صنف دیگری را نصب کرده، اما در حوزه املاک و بنگاه‌داری فعالیت می‌کنند.
شیخ‌آرانی با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضا با هرگونه فک پلمب عنوان کرد: از ابتدای برگزاری طرح ساماندهی مشاوران املاک 81 واحد صنفی فعال در حوزه املاک با دستور قضایی پلمب شده که در برخی از موارد شاهد فک پلمب خودسرانه مالکان بودیم، در صورت مشاهده فک پلمب موارد گزارش شده و به صورت قاطع با این قضیه برخورد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار