مدیریت بحران استان تهران زلزله دماوند تخریب و خسارت جانی نداشت

علیرضا بحرالعلوم

مدیریت بحران استان تهران: زلزله دماوند تخریب و خسارت جانی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه زلزله ۳.۹ ریشتری دماوند تخریب و خسارت جانی نداشته است، از مردم خواست آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند.
کد خبر : 7799
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
مدیریت بحران استان تهران: زلزله دماوند تخریب و خسارت جانی نداشت

به گزارش کاتنا از تهران، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بعد از ظهر شنبه با اشاره به وقوع زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی دماوند اظهار داشت: خوشبختانه این زمین لرزه تا کنون هیچ گونه تخریب و خسارتی برجای نگذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های خدمات رسان و فرمانداری دماوند در حالت آماده باش کامل هستند، گفت: هم اکنون نیز شاهد پس لرزه ای به قدرت ۲.۵ ریشتر در ساعت ۱۴:۴۲ در عمق ۸ کیلومتری زمین بین استان‌های تهران و مازندران بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند افزود: ضروری است که اعلام کنیم، طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در جریان این زلزله، گزارشی از تخریب منازل مسکونی نداشته‌ایم و خسارت‌های مادی خاصی نیز اعلام نشده است.

یزدی مهر از مردم خواست، ضمن حفظ آرامش و خونسردی و رعایت نکات مورد نظر ایمنی، از شتابزدگی جدا خودداری کنند و تاکید می شود که پس از وقوع زلزله امروز تاکنون گزارش نگران کننده‌ای به اداره کل مدیریت بحران استان تهران ارسال نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار