توزیع زمانی عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز

علیرضا بحرالعلوم

توزیع زمانی عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توزیع زمانی عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز،‌گفت: زوار در صورت مراجعه به سایت و نبود بلیت در ساعتی دیگر مراجعه کنند چون عرضه بلیت‌ها در طول روز توزیع شده است.
کد خبر : 7731
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
توزیع زمانی عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز

به گزارش کاتنا حسام‌ قربانعلی با اشاره به‌ توزیع عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز، اظهار داشت: زوار نگران نباشند، عرضه پروازهای اربعین روزانه است و فقط در راستای مدیریت عرضه و تقاضا صندلی‌ها به تدریج عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: قطعا اگر بخواهیم به چندین میلیون تقاضای خرید بلیت به صورت یکجا در یک روز پاسخ دهیم سرور سایت امکان پاسخگویی ندارد و ممکن است سایت از دسترس خارج شود.

قربانعلی بیان کرد: بنابراین به منظور فراهم کردن امکان خرید بلیت پروازهای اربعین از طریق سایت ایران ایر، عرضه بلیت پروازها در سایت به صورت پلکانی خواهد بود بنابراین نمایش پیام «نبود صندلی» در سایت مبنی بر اتمام عرضه و تکمیل ظرفیت پروازها نیست.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به عرضه بلیت از بامداد ۲۶ مرداد، ترافیک مراجعه به سایت ایران ایر بالا است بنابراین با پیش‌بینی این موضوع، تمهیدات لازم اتخاذ و مقرر شد برای ایجاد سطح دسترسی بیشتر برای هموطنان، عرضه بلیت در فواصل زمانی مختلف به صورت پلکانی انجام شود.

قربانعلی اضافه کرد: ممکن است هموطنان در زمان مراجعه به سایت ایران ایر با پیام تکمیل ظرفیت مواجه شوند که به منزله نبود بلیت تلقی کنند، اما مجددا تاکید می‌شود این گونه نیست و عرضه بلیت در فواصل زمانی به تناوب در سیستم عرضه می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تاکنون ۲۳ درصد از ظرفیت مسیرهای نجف به صورت اینترنتی عرضه و به فروش رفته است، گفت: برای خرید بلیت مراقب هستیم عرضه طوری باشد که سایت از دسترس خارج نشود.

قربانعلی گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد تسهیلات برای زوار اربعین بلیت پروازهای نجف-فرودگاه امام را در بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۹ شهریور با نرخ ۲.۵ میلیون تومان عرضه می‌کند.

وی تاکید کرد: زائران اربعین حسینی توجه داشته باشند که قیمت بلیت پروازهای رفت ایران ایر در ایام اربعین ۴ میلیون تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار