۲۳هزار البرزی برای سفر پیاده روی اربعین ثبت نام کردند

علیرضا بحرالعلوم

۲۳هزار البرزی برای سفر پیاده روی اربعین ثبت نام کردند

مدیر حج و زیارت استان البرز، گفت: تا کنون حدود ۲۳هزار نفر در استان البرز ثبت نام کردند و استان البرز رتبه ۱۰ را در ارتباط با این موضوع دارا است.
کد خبر : 7622
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
۲۳هزار البرزی برای سفر پیاده روی اربعین ثبت نام کردند

مرتضی حسینی، مدیر حج و زیارت استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کاتنا در کرج، در خصوص ثبت نام زائرین برای سفر پیاده روی اربعین، گفت: زائران باید در سامانه سماح برای سفر پیاده روی اربعین حتما ثبت نام کنند، به دلیل تعداد ثبت نامی‌ها سامانه به روز رسانی شده و در حال حاضر مشکلی برای ثبت نام وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه سالمندان، افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند ترجیحا این سفر را نروند بهتر است، افزود: تاثیر افزایش دما بر سلامت مردم به خصوص سالمندان، کودکان، افراد دارای بیماری‌های زمینه ای مخاطره آمیز باشد.
حسینی در خصوص آمار ثبت نام زائرین، گفت: تا کنون حدود ۲۳هزار نفر در استان البرز ثبت نام کردند و استان البرز رتبه ۱۰ را در ارتباط با این موضوع دارا است.
وی با بیان اینکه ۶۵درصد آقایان و ۳۵ درصد بانوان ثبت نام کردند، بیان کرد: حدود ۱۵ درصد زیر ۱۸ سال و ۸۵درصد بالای ۱۸ سال ثبت نام کردند.
حسینی اشاره‌ای به سه نرخ بیمه کرد و گفت: امسال سه نرخ با خدمات مختلف را داریم، نرخ ۳۵ هزار تومان، ۴۵ هزار تومان و ۵۵ هزتومان با اختیار خود زائران انتخاب می‌شود.
وی ادامه داد: اعزام‌ها از اول صفر (۲۷ مردادماه) شروع و تا آخر سفر ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار