زمین ۶۰ هکتاری زندان رجایی‌شهر به مدیریت شهری کرج واگذار می‌شود

علیرضا بحرالعلوم

زمین ۶۰ هکتاری زندان رجایی‌شهر به مدیریت شهری کرج واگذار می‌شود

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: زمین زندان رجایی‌شهر بیش از ۶۰ هکتار است که با توافق بین سازمان زندان‌ها و استانداری البرز، به مدیریت شهری کرج تحویل خواهد شد.
کد خبر : 7457
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
زمین ۶۰ هکتاری زندان رجایی‌شهر به مدیریت شهری کرج واگذار می‌شود

به گزارش کاتنا، حسین فاضلی هریکتدی؛ رئیس کل دادگستری استان البرز امروز در نشست خبری اظهار کرد: زمین زندان رجایی‌شهر بیش از 60 هکتار است که با توافق بین سازمان زندان‌ها و استانداری البرز، به مدیریت شهری کرج تحویل خواهد شد.
وی گفت: استان البرز چهار زندان دارد که بعد از تشکیل این استان و انفصال از استان تهران، مدیریت دو زندان قزلحصار و رجایی‌شهر همچنان با اداره‌کل زندان‌های استان تهران بود و زندانیان محاکم استان تهران در آن‌ها نگهداری می‌شدند.
وی افزود: استان البرز به عنوان یک استان، مشکلات عمومی همانند سایر استان‌ها دارد و از سویی مشکلات خاص خودش که به جهت مجاورت با مرکز کشور و پایتخت دارد. در حوزه زندان‌ها هم همینطور است و در این حوزه مشکلات عمومی خاص همه‌ زندان‌های کشور مانند انتقال زندانی و رفت و آمد خانواده زندانیان و استقرار در محیط شهری برای زندان رجایی‌شهر وجود داشت و علاوه بر آن، مدیریت این زندان با استان تهران بود که مشکلات مضاعفی در پی داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار