انفجار شدید یک ساختمان در جوانمرد قصاب تاکنون 18 مصدوم و یک فوتی

علیرضا بحرالعلوم

انفجار شدید یک ساختمان در جوانمرد قصاب تاکنون 18 مصدوم و یک فوتی

سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان مسکونی قدیمی در جوانمرد قصاب خبر داد.
کد خبر : 7270
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
انفجار شدید یک ساختمان در جوانمرد قصاب تاکنون 18 مصدوم و یک فوتی

به گزارش کاتنا از ری، صبح امروز یک ساختمان 3 طبقه در محله جوانمرد قصاب منفجر شد که به گفته مسئولان تا کنون 18 نفر مصدوم شده و یک نفر فوت کرده است.
محمد اسماعیل توکلی رئیس اورژانس استان تهران گفت: تعداد مصدومان به 18 تن افزایش یافت که همگی به مراکز درمانی انتقال یافتند
ساختمان حادثه دیده تخریب می‌شود
نشست اضطراری درخصوص تخریب ساختمان حادثه دیده، با حضور سلیمی معاون پیشگیری مدیریت بحران تهران، روزبهانی رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران تهران، شنگی شهردار منطقه ۲۰ و سایر مسوولان تشکیل شد.
شهردار منطقه ۲۰ به خبرنگار فارس گفت: پس از بررسی زوایای حادثه و تبادل نظر در این نشست، صورت جلسه ای تنظیم شد که با نگاه علمی و کار کارشناسی دقیق عملیات تخریب سازه آغاز شود تا دوباره حادثه ای رخ ندهد.
17 نفر از زیر آوار خارج شدند/ احداث موکب‌های ویژه اسکان برای خانواده‌های حادثه دیده
رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری در رابطه با حادثه ریزش یک ساختمان در شهرری اظهار کرد: این ساختمان ۳ طبقه در محله جوانمرد قصاب در بافت فرسوده قرار دارد که علت انفجار آن نشتی گاز اعلام شده و ساختمان‌های مجاور نیز دچار آسیب شدند.
وی تصریح کرد: موکب‌های ویژه اسکان برای خانواده‌های حادثه دیده و خدمات رسانی برای امدادگران از سوی شهرداری منطقه ۲۰ آماده شده است.
شنگی ادامه داد: تا این لحظه ۱۷ نفر از زیر آوار بیرون آمده‌اند که ۱۳ نفر به بیمارستان اعزام شده و ۳ نفر سرپایی درمان شدند و یک نفر خانم در صحنه حادثه جان باخته است.
عزام 10 تیم عملیاتی هلال احمر استان تهران به محل حادثه
شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در این باره گفت: 6 تیم عملیاتی، شامل 12 نفر، با بهره گیری از دو دستگاه آمبولانس، دو خودروی کمک دار و یک تیم سگ های زنده یاب به محل حادثه اعزام شدند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار