15 هزار تماس با اورژانس تهران به علت گرمازدگی

علیرضا بحرالعلوم

15 هزار تماس با اورژانس تهران به علت گرمازدگی

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از ثبت ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) خبر داد.
کد خبر : 7075
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
15 هزار تماس با اورژانس تهران به علت گرمازدگی

به گزارش کاتنا از تهران، محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به ثبت ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه)، از ۶ هزار و ۳۷۳ ماموریت نیروهای اورژانس در این مدت خبر داد و اظهار کرد: در این خصوص ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی‌حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده‌اند.
وی در ادامه به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان ماموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیروهای اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی‌حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.
رئیس اورژانس استان تهران بیان کرد: در بازه زمانی اول تا ۱۳ مرداد، ۸۷ هزار و ۵۰۳ تماس از سوی شهروندان تهرانی مربوط به گرمازدگی بوده که منجر به ۳۷ هزار و ۳۸۰ ماموریت و رسیدگی به ۹۳۳ مورد ضعف و بی‌حالی و ۷۷ مورد گرمازدگی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار