یادواره شهدای زن در پایتخت برگزار می‌شود

علیرضا بحرالعلوم

یادواره شهدای زن در پایتخت برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی «کنگره ملی شهدای پایتخت» در استانداری تهران برگزار شد که جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: در روزهای آینده برای اولین بار یادواره شهدای آزاده، زن و دانش‌آموز را در دستور کار داریم که یادواره شهدای زن حرکت باشکوهی خواهد بود.
کد خبر : 6972
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
یادواره شهدای زن در پایتخت برگزار می‌شود

به گزارش کاتنا از تهران، جلسه هماهنگی «کنگره ملی شهدای پایتخت» صبح امروز با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران، سردار محمود توکلی جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و جمعی از مسؤولان استان در محل استانداری تهران برگزار شد.
سردار محمود توکلی جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در این مراسم اظهار کرد: سپاه تهران بزرگ ۲۶ کمیته در کنگره دارد که تمام برنامه‌های آن‌ها تابحال دریافت و در قالب یک بسته جامع تدوین و جمع‌بندی شده است.
وی گفت: مقدمات برنامه‌ها تابحال خوب پیش رفته است و امیدواریم این اقدامات و برنامه‌ها تا پایان سال، حداقل تا حد ۹۵ درصد تکمیل و انجام شوند.
جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا در شهدایی شدن شهر تاثیر بسیاری داشته است که از این به بعد هم ادامه خواهند داشت.
سردار توکلی با اشاره به ساخت فیلم شهید ضرغام (حر انقلاب) گفت: در روزهای آینده برای اولین بار یادواره شهدای آزاده، زن و دانش‌آموز را در دستور کار داریم که یادواره شهدای زن حرکت باشکوهی خواهد بود.
وی با بیان اینکه در انجام این اقدامات اولویت‌بندی وجود داشته، افزود: نقشه راه ما مشخص است و مطابق آن برنامه‌های کنگره در حال انجام هستند.
جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در پایان گزارشی از اقدامات انجام شده سپاه تهران بزرگ در خصوص کنگره ملی شهدای پایتخت پرداخت.
در ادامه سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران اظهار کرد: از کنگره ملی شهدای پایتخت متاسفانه حمایت‌ جدی نشده است و به‌عنوان مثال صرفا یک دهم بودجه آن در مجلس تایید شد.
وی با بیان اینکه دولت و مجلس شورای اسلامی با توجه به بودجه‌ فرهنگی که در اختیار دارند می‌توانند به کنگره کمک کنند، گفت: برنامه‌های بی‌نظیری با محوریت شهدا تابحال انجام شده و برنامه‌های مهم دیگری در دستور کار است که صرفا یکی از آن‌ها برگزاری سرود ۲۴ هزار نفری دانش‌آموزی به نیت شهدای دانش‌آموزی در میدان آزادی است.
همچنین علیرضا فخاری استاندار تهران نیز اظهار کرد: آثار هنری در ۳ زمان قبل، حین و بعد از کنگره ملی شهدا می‌تواند اثرگذار باشد که در این خصوص باید ترکیبی از برنامه‌ها در هر فاز انجام شود.
وی با بیان اینکه در خصوص کار برای شهدا تکیه ما به سپاه است، به اهمیت برگزاری منظم جلسات کمیته شهدا اشاره کرد و گفت: در خصوص تامین بودجه مورد نیاز کنگره ملی شهدای پایتخت مجموعه استانداری پیگیری‌های لازم را از دولت و غیره انجام خواهد داد.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار