آغاز سازوکار تولید برق در شهرک صنعتی شمس آباد

علیرضا بحرالعلوم

آغاز سازوکار تولید برق در شهرک صنعتی شمس آباد

استاندار تهران از آغاز سازوکار تولید برق در شهرک صنعتی شمس آباد از طریق تعادل بخشی بین میزان برق تولیدی سراسری و استفاده از دیجی‌ها و دیزل ژنراتورها خبر داد و گفت: تأمین سوخت به عنوان جایگزین تأمین انرژی منظور جبران کسری برق پیگیری می‌شود.
کد خبر : 6936
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
آغاز سازوکار تولید برق در شهرک صنعتی شمس آباد

به گزارش کاتنا از ری، علیرضا فخاری عصر امروز در حاشیه ستاد تسهیل استان تهران که در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازدیدی که از کارخانه‌های تولیدی داشتیم، مشهود بود که قاعدتاً برخی نیازمند منابع مالی در جهت گردش و سرمایه‌گذاری‌های جدید بودند و برخی نیز تسهیلاتی در قالب وام نیاز داشتند که نبود اسناد و مدارک مانع از دریافت وام می‌شد.
وی افزود: برای برخی از مجموعه‌ها در راستای رفع موانع از لحاظ تأمین مواد اولیه و چگونگی گشایش اعتبارها تصمیماتی اتخاذ شد و در حوزه تأمین برق و انشعابات دیگر از جمله آب نیز مشکلاتی بود که با حضور مدیران دستگاه‌ها رسیدگی لازم صورت گرفت.
استاندار تهران در ادامه گفت: برخی از واحدها نیز در زمینه مسائل زیست‌محیطی مشکلاتی داشتند که با مداخله و ارائه تسهیلات اداره محیط زیست اقدام لازم صورت گرفت.
فخاری تصریح کرد: مسائلی نیز در زمینه تأمین اجتماعی و مالیات متناسب با سهم درآمد مطرح شد که تأکید بر بررسی مجدد این موضع صورت گرفت.
وی افزود: تأمین سوخت به عنوان جایگزین تأمین انرژی در فاصله زمانی باقیمانده تا زمستان به منظور جبران کسری برق مورد تأکید قرار گرفت و باید سوخت و مواد سوختی تأمین شود که بر سهولت تأمین آن تأکید شد.
استاندار تهران ابراز داشت: در زمینه چگونگی تولید برق در شهرک صنعتی شمس آباد از طریق تعادل بخشی بین میزان برق تولیدی سراسری و استفاده از دیجی‌ها و دیزل ژنراتورها کارگروه مشترکی تشکیل و ساماندهی این موضوع را از تمامی سازمان‌های ذی ربط پیگیری خواهد کرد.
فخاری بیان کرد: در این جلسه مقرر شد که برای موضوع شهرک سنگ نیز که در حوزه حقوق مالکانه بلاتکلیف بوده، چگونکی ورود شهرک صنعتی و پیگیری از مرجع قضایی اعلام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار