تأکید استاندار تهران بر انعطاف پذیری برای دریافت مالیات از واحد‌های تولیدی

علیرضا بحرالعلوم

تأکید استاندار تهران بر انعطاف پذیری برای دریافت مالیات از واحد‌های تولیدی

استاندار تهران در‌ بازدید از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد بر لزوم انعطاف در دریافت مالیات تأکید کرد و گفت: با انعطاف‌پذیری در دریافت مالیات،بخش مالیاتی از حدود قانونی خود تعدیل می‌کند تا در فرصت مناسب قدرت پرداخت مالیات فراهم شود.
کد خبر : 6931
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
تأکید استاندار تهران بر انعطاف پذیری برای دریافت مالیات از واحد‌های تولیدی

به گزارش کاتنا از ری، علیرضا فخاری صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانه‌های صنعتی شهرک صنعتی شمس‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوشنبه‌های صنعتی تولیدی تلاش می‌شود ‌از مجموعه تولیدات سطح استان که قابلیت لازم برای رفع مشکلات مسیر تولید دارد، بازدید ‌کنیم و از نزدیک برای رفع مشکلات تلاش داشته باشیم.
وی افزود: از صبح امروز از دو کارخانه مهم و اساسی که سهم بسزایی در تولید و ارزآوری مناسبی دارند و همچنین به اشتغال فراوان با جامعه هدف جوانان تلاش می‌کنند، بازدید کردیم و در ساعات پیش رو در ستاد تسهیل جزییات این مشکلات را رسیدگی خواهیم کرد.
استاندار تهران در ادامه گفت: در ستاد تسهیل مشکلات این شرکت‌ها را در اجرای مأموریت خطیر حداکثر سازی تولید و کمک به استقلال کشور بررسی می‌کنیم زیرا که این کارخانه‌ها بالغ بر 800 نفر نیروی کار دارند که برخی نیز از میان افراد دارای معلولیت جسمی است.
وی تصریح کرد: جامعه هدف کارگری محدود به افراد خاص نیست و همه نیروهای نیازمند شغل با هر نگاه و تخصص قابلیت حضور در بازار کار را دارند و این مهم در کارخانه مورد بازدید لحاظ شده بود.
فخاری ابراز داشت: چگونگی تأمین نیازهای مالی جبرانی برای کار توسعه‌ای در حوزه تولید بود که اختصاص ویژه و هدفمند اعتبارات کار توسعه‌ای باید در دستور کار قرار بگیرد و تفاوت میان جریان تجارت و تولید باید در جلسات کاملاً محسوس باشد و خروجی جلسات منجر به این شود که به جای سرمایه گذاری در تجارت، اعتبارات را به سمت تولید ببریم زیرا که اشتغالزاست و به اقتصاد کشور کمک می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پویایی اقتصاد را در پی دارد گفت: رونق تولید در استقلال اقتصادی کشور مؤثر است و ظرفیت‌های جدید و نوآورانه‌ای را به دست می‌آورد و به ویژه جوانان را در مسیر تحصیل هدفمند می‌کند و بازار کار پیش رو را قابل برآورد خواهد کرد که در مجموعه افزایش تولید و کاهش تورم را در پی خواهد داشت.
استاندار تهران تصریح کرد: باید در میدان تولید، شعار سال را محقق کنیم و این موضوع یکی از اهداف دوشنبه‌های صنعتی و تولیدی است که در راستای تحقق آن تلاش می‌کنیم.
فخاری با اشاره به مشکلات مالیاتی در مسیر تولید گفت: با ایجاد تعادل بخشی بین سطح درآمدها و وصول مالیات‌ها داشته باشیم و زمانی این مالیات‌ها واقعی می‌شود که بتوانیم از لحاظ کاربرد سیستماتیک متصل بهم جریان تولید را مورد ارزیابی قرار داده و به تناسب آن سقف مالیات را تعیین کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار