احیای ۲ واحد تولید فولاد با حمایت دادگستری تهران از بیکاری ۴۰۰ کارگر جلوگیری شد

علیرضا بحرالعلوم

احیای ۲ واحد تولید فولاد با حمایت دادگستری تهران از بیکاری ۴۰۰ کارگر جلوگیری شد

رئیس‌کل دادگستری استان تهران از احیا و فعالیت خطوط تولید در دو واحد تولیدی و صنعتی "کارخانه فولاد قزوین و شرکت فولاد آرمان شفق" خبر داد و گفت: نه‌تنها تعدیل نیرو رخ نداد، بلکه از بیکاری حدود ۴۰۰ کارگر دائمی جلوگیری شده است.
کد خبر : 6871
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
احیای ۲ واحد تولید فولاد با حمایت دادگستری تهران از بیکاری ۴۰۰ کارگر جلوگیری شد

به گزارش کاتنا از استان تهران، علی القاصی ضمن بیان اقدامات صورت گرفته در زمینه حمایت از واحدهای تولیدی اظهار داشت: دو کارخانه تولید کننده میلگرد و مصنوعات فلزی در استان قزوین از جمله واحدهای تولیدی تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران است که با حمایت‌های قضایی در حال حاضر اشتغال بیش از 400 نفر از نیروی کار در این واحدها حفظ شده است.
وی افزود: در دوره تحول و تعالی قضایی اقدامات به سزایی برای احیای واحد‌های تولیدی یا جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها صورت گرفته است که منجر به حفظ اشتغال و جلوگیری از بیکاری هزاران کارگر و نیروی کار شده است.
رئیس‌کل دادگستری استان تهران در ادامه گفت: در اجرای برنامه‌های عملیاتی دادگستری استان تهران و با پیگیری اداره تصفیه امور ورشکستی دادگستری استان تهران، کارخانه‌های فولاد قزوین و شرکت فولاد آرمان شفق دو واحد صنعتی و تولیدی هستند که زیر نظر اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران احیاء شده‌اند و از تعطیلی این واحدها جلوگیری شده است.
القاصی تصریح کرد: ضمن احیا و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی در بسیاری از کارخانه‌ها با بهره‌گیری از مدیران و کارشناسان متخصص و اهل فن، به نحوی اقدام شده که توسعه و افزایش تولید نیز در واحدهای ورشکسته صورت گرفته است.
وی ابراز داشت: در حال حاضر نیز دو واحد تولیدی صنایع فولاد در قزوین با تمام ظرفیت در حال فعالیت و تولید هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار